second part

663 42 4
                                    

Když jsme vešly do toho klubu, tak se na mně navalil smrad z trávy, takže už teď jsem věděla, že bude sranda. Jako nejsem žádný hulič, ale občas si dám.
S Clarke jsme šly pro pití k baru.
"Mell,co si dáš?"
"Jacka, dvojitého" zařvala jsem na ní, aby mě slyšela, protože tam byl hrozný hluk
"Tak 2x" mluvila na barmana
Ani jsem se nestačila porozhlednout po klubu a už mi Clarke podávala skleničku s pitím.
"Tak na tebe, na to, že jsi konečně tady, babe" pronesla Clarke a dala mi malou, ale sladkou pusu na tvář
Obě jsme to do sebe koply, jak kdyby to byla voda a pokračovaly jsme v pití dál.
"Jdeš tančit?" nabídla mi ruku a já ji s radostí přijala
Tancovaly jsme těsně u sebe, takový ten hot tanec, víte co myslím
Užívala jsem si to, bylo to tam boží. Tancovaly jsme asi 20 minut, ale potom jsem dostala chuť na cigaretu, tak jsem vyšla ven a zapálila si.

Nechala jsem se unést tím nočním větrem, možná i trošku tím alkoholem, že jsem ani nevnímala, že se na mně dívá nějaká holka a směje se mi. Když jsem se pak dostala do normálního světa, tak jsem ji okamžitě zaregistrovala.
"Ehm, Ahoj?"
"Cus cus, promin, že jsem se ti smála, ale vypadala jsi fakt legračne" odpověděla mi kjut hlaskem ta neznámá
"V pohodě" odsekla jsem a chtěla jsem se vrátit dovnitř
Jenže mě chytla za ruku a podala mi krabičku. Divně jsem se na ni podívala, ale pak jsem ji otevřela.
"No nekecej!" začala jsem se smát a okamžitě jsem vytáhla jointa z té krabičky a zapálila si.
Po každém potahu jsme si ho vyměňovaly, než jsme usoudily,že máme obě dost. Celou dobu jsme mlčely, ani slovo.
"Tak já půjdu za kámoškou, tak se měj, ehm.."
"Jenn"
"Měj se Jenn"

Ani jsem nepočkala na odpověď a pokračovala jsem dovnitř. Nemohla jsem najít Clarke. 'Kde zas vězí tyvole' .. Po chvilce hledání jsem to vzdala a šla jsem si dát drink, a pak další a další a další, než už jsem byla fakt KO. Celou dobu jsem si povídala s barmanem, fakt týpek. Je mu 23 a vlastní to tu, myslím si, že má na pár let už určitě vystaráno, celkem mu to i závidím, ale co s tím nadělám.
Když jsem vycházela z klubu, moje nohy to nějak nezvládly a já upadla na nějakou holku.
"Jenn! Pro..min" objala jsem ji okolo krku, střízlivá bych to nikdy neudělala, ani se mi nijak nelíbí
"Tak ty jsi slušně zlitá" začala se mi smát "Odprovodim tě, aby jsi zas někde nespadla"
Bez jediného slova jsme šly, i když to nebyla se mnou tak jednoduchá cesta, tak jsme to zvládly.
"Jenn, díky"
"Nemáš zač, kotě"
"Brzdi jo" snažila jsem se tvářit vážně, ale nešlo to, obě jsme se začaly hrozně smát
Po chvilce jsme se už doopravdy rozloučily a já šla do bytu. Až v pokoji mi došlo, že nemám žádné číslo, vůbec nic. Ale teď jsem se hlavně soustředila na to, ať nepozvracím všechno na co se jen podívam.

---------- o 3 hodiny později ---------

Vzbudila mě šílená rána. Clarke!
Okamžitě jsem vyběhla z pokoje a viděla ji, jak se opírá o stěnu a za ní stojí nějaká holka. Když si mě všimla, tak se na mě uplně vrhla, až jsme skoro obě spadly na zem.
"Clarke, babe, pojď si lehnout"
"Nejdu! Mám s sebou Jenn, takže si dej když tak sluchátka, good night" dala mi pusu na líčko a snažila se nějak normálně odejit do svého pokoje, kde na ní měla čekat ta holka. Nijak jsem to neřešila, věděla jsem, že je v pohodě a to je to nejdůležitější. Když jsem za sebou zavřela dveře od pokoje, tak jsem skočila do postele a do minuty jsem byla tuhá. A jsem za to mega ráda, protože těsně než jsem usla, jsem slyšela Clarke, jak se snaží být ticho, ale moc ji to nešlo.

New life in a new cityKde žijí příběhy. Začni objevovat