Welkom op de meest prestisieuse school in Manhattan!
Enkel de kinderen van welgestelde gezinnen kunnen hier de opleiding betalen.Talent staat hier centraal. Elke student wordt vanuit deze school doorgestoten naar de meest grote universiteiten.
De leerlingen dragen uniformen, zijn op tijd en gedragen zich. Enkel in de pauzes mogen de leerlingen de school verlaten.
De school bestaat uit een kantine, grote hal met lockers en vele lokalen op drie verdiepingen. En uiteraard ook een grote binnenplaats waar leerlingen onder de bomen of juist in de zon, op het gras of op een bankje kunnen vertoeven tijdens de pauzes.
Ivy weeks
Misschien zijn vele van jullie het al vergeten, door al de fun en veranderingen in hun leven. Maar jullie zijn en blijven inwoners van de upper East Side. En niet zo maar iedereen woont aan de upper East Side...jullie ouders hebben het grote geld in handen. Dit door te erven en/of een succesvol bedrijf te hebben. En uiteraard worden bij vele van jullie verwacht dat jullie dat bedrijf overnemen. Of dat jullie bekende dokters of advocaten worden.
Dus studenten van de Constance Billard School, bereidt jullie voor op de Ivy weeks!
In deze week of weken zullen jullie gesprekken hebben met de hoofden van de scholen die tot de Ivy league(*) behoren. Jullie zullen ook de hele week belangrijke examens en testen krijgen. En dat cijfer en jullie gesprek zal bepalen op welke school jullie worden toegelaten. Let om, de plaatsen zijn beperkt, zeker voor de bekendste richtingen. Dus kies een tweede en derde keus eventueel.
(Elke school heeft meerdere 'departments' maar de vetgedrukte zijn degene waarvoor ze bekend staan.)Praktisch:
Ik maak een comment aan bij de school voor de Ivy weeks. Hier kunnen jullie vanaf dan elke schooldag in reageren. Daaronder zal een comment 'gesprekken' komen daar in zet je de volledige naam van je karakter en naar welke school hij/zij het liefste wilt (of in sommige gevallen de ouders het liefste willen) en welke departement en dan een kort tekstje over hoe het gesprek is gegaan en hoe de examens zijn gegaan.
(Dit kan alle kanten op gaan)
(Let wel op, degene die al geregeld naar school zijn gegaan, hebben uiteraard een voorsprong)
--> dit is een belangrijk iets in de carrières van jullie karakters, dus voor de skippers, kies verstandig ;)In een apart chapter zullen jullie de scholen zien en de departements waaruit je kunt kiezen.
Uiteraard zijn er al karakters die niet meer op high school zitten, maar die al op één van deze scholen zitten. Die mogen mij een privé bericht sturen met de naam van het karakter en de school en de departement, want uiteraard zijn enkele tweede (of meer) jaars handig voor de eerste jaars wegwijs te maken
!! En nog belangrijk, laat je kiezen niet afhangen van vrienden!
In deze RPG liggen de scholen 'dicht' bij elkaar, of is er toch een zelfde 'studentenstad' dus kunnen ze nog vaak genoeg afspreken. En het is een kans om nieuwe mensen te leren kennen. Of een drama jaar als je met je vijanden zit? Hou het spannend, en kies je eigen keuze!!(VOOR DEGENE DIE HET NIET VOLLEDIG SNAPPEN--> PRIVE BERICHT NAAR MIJ :)
@Bunnyne
@Yellow-Lemons
@DutchGoddess217
@ADHDkid
@Snowmoonwolf
@ExLibris-Story
@vriendinnetje
@Casthatass
@Ilsufrancisca
@Bitchyyx
@jxxltje
@-NienkeX-
@CaptainCX
@Lisaaatjuuuh
@hermelien-hp
@ARMY_JoseV
@YanniVanBuggenhout
@QueenMaloleyLuh
@DianaCedarwood
@-GardenRose-
@ANNxEK
@WriterNxPotterHead
@x_pocahontas_x
@SleepingRavenclaw
@SnipinManon
@WhiteWolfAndTheCrow
JE LEEST
RPG// Welcome Upper East Siders!
SonstigesRPG open voor inschrijvingen! Altijd al aan de Upper East Side willen wonen? Dit is je kans! Welkom in de wereld van de Upper East Side!