Riley Olivia O'Clarence
17 jaar
Vrouw
Riley haar mama leeft op de erfenis van haar overleden man. Ze bezit nu al zijn bekende en grootste hotels in en buiten Manhattan.
Haar stiefvader is een bekende welgestelde advocaat.
Riley is opgegroeid in rijkdom en luxe, en denkt dat ze daardoor overal mee weg kan komen. Ze heeft een roekeloos karakter en trekt zich weinig aan van regels. Ze wil zich bewijzen voor haar ouders, en laten zien dat ze zonder hun kan helaas brengt dat haar geregeld in problemen en heeft ze haar ouders terug nodig. Ze heeft ook een heel lief en zacht kantje. En gaat door het vuur voor haar vrienden. Ze houdt van actie, en gaat niet opzij voor een uitdaging. Toch heeft ze ook een 'prinsessen' kantje ze kleed zich even graag chique en houdt van zowel foute als chique feestjes.Riley heeft bruin lang golvend haar en hazelbruine ogen. Ze is ongeveer 1.70 m en heeft een modellen lichaam.
Faceclaim: celeste desjardinsRiley leeft vooral in het nu en denkt weinig aan haar toekomst, hoewel haar ouders dat liever anders zagen.
Riley woont samen met haar mama en haar stiefvader en haar stiefbroer. De vier mensen uit het gezin zijn heel verschillend, en hoewel ze elkaar graag zien, is dat niet altijd zichtbaar. Ze hebben Riley geleerd dat geld en carrière het aller belangrijkste is, dit heeft veel bepaald in haar karakter.
Jake Harvey Junior Specter
19 jaar
ManJake zijn stiefmoeder bezit bekende hotels, en zijn 'vader' (zie extra) is bekende advocaat
Jake is het omgekeerde van zijn stiefzus. Hij is niet in deze weelderigheid geboren, en weet dus dat het ook anders kan. Studeren is belangrijk voor hem. Hij heeft een heel zorgzaam en lief karakter en staat altijd voor je klaar. Toch staat hij als toekomstige advocaat stevig in zijn schoenen. Hij ziet zijn 'ouders' graag, maar voelt zich niet altijd thuis tussen het adel. Hij kan genieten van een avondje feesten zonder dat hij op zijn kleren moet letten en dure woorden moet verkopen.
Jake is ongeveer 1.80m groot en heeft een strakke kaaklijn en hazelbruine ogen. Hij heeft bruin haar dat zowel nonchalant als chique kan zitten. Hij is niet extreem gespierd maar ook zeker niet dik. Hij sport geregeld, maar geeft niks om een bodybuilder uiterlijk. (Face claim: Nick Bateman)
Jake staat hoog aangeschreven aan Harvard voor rechten te gaan studeren. Zijn grote droom is ook om bekend advocaat te worden.
Jake is een wees. Zijn ouders zijn op zijn 8 jaar vertrokken. En hij heeft tot zijn 12 jaar in een weeshuis gewoond. Tot de bekende Harvey Specter hem adopteerde. En hij terecht kwam in Manhattan tussen de rijken. En later ging zij' 'vader' met een vrouw samen wonen en kreeg hij een zus erbij.
James Carter
19 jaar
ManZijn ouders bezitten grote multinational bedrijven. En maken er een sport van om bedrijven op te kopen en na aanpassing duur te verkopen.
Als andere James moeten beschrijven wordt hij als badboy en flirterig omgeschreven. En dat is dan ook wel zijn bekendste imago. Hij is een waaghals en geeft niks om regels. Hij zal ook geen feestje missen en geeft zelf heel graag feestjes. Hij laat zich niet door anderen zeggen wat hij moet doen en zal altijd zeggen wat hij denkt en zich voor weinig schamen. Hij heeft nog nooit een vaste relatie gehad dus hoe hij dan is is nog een vraagteken. Als vriend is hij spontaan en vooral zichzelf maar toch blijft vriendschap belangrijk voor hem.
James is ongeveer 1.80 groot en heeft een sportief lichaam, waar hij ook heel belangrijk vind om te onderhouden. Hij heeft heel donker haar en bruine ogen en een strakke kaaklijk. Zijn haar ligt vaak warrig (maar sexy ;))
James heeft het luxe leven met veel geld en een eigen penthouse omdat zijn ouders en zus altijd weg zijn en als ze thuis zijn in hun andere verblijven wonen. School kan hem weinig schelen en echte toekomst dromen heeft hij niet. Hij leeft in het hier en nu.
James houdt van snelheden en uitdagingen. De uitdaging om autocoureur te worden liet hij dan ook niet liggen. En hier bleek hij dan ook nog eens heel goed in te zijn.
JE LEEST
RPG// Welcome Upper East Siders!
SonstigesRPG open voor inschrijvingen! Altijd al aan de Upper East Side willen wonen? Dit is je kans! Welkom in de wereld van de Upper East Side!