In dit chapter zullen jullie enkele interessante mededelingen vinden, de groep chat en de (ongeschreven) regels.
° Zit jij op de juiste school? Vergelijk de school imago, met de karakter van jou personage en laat het weten! (Onderaan dit chapter)
° praktisch
(nieuwe dingen bijgekomen, zeker even lezen❗🆕)° EXAMENPERIODE START 11/05
Ja ja de leukste *kuch* tijd van het jaar start maandag. Tijd om achter jullie boeken te zweten en zuchten en hopelijk goede examens af te leggen. En om daarna van een wel verdiende vakantie te genieten!
Maar eerst studeren!
(Jullie bepalen zelf maar wanneer ze examens hebben, welke uren enz. Misschien is het het makkelijkste voor je karakter examens te laten maken als je zelf geen tijd hebt om te rp'en)(Ik maak bij elke school ook een examen Comment aan!)
Dit is enkel voor de studenten van de Ivy schools.
________________©©©©©______________⏩(Ongeschreven) regels:
(Of je er voor bent of er tegen, de regels worden al jarenlang stand gehouden door de studenten onderling. Hier ga je dan ook weinig aan veranderen. En niemand wil een buitenbeentje zijn, dus deze regels kennen en onthouden is dan een must...)
√ Harvard en Yale zijn elkaars grootste rivalen op sport gebied. Maar door de jaren heen is de rivaliteit tussen beide scholen over het hele school gebeuren gegaan.
Dit wil zeggen dat de Yale studenten niet welkom zijn op Harvard en omgekeerd.
Jullie zullen dus in de stad of buiten de school poorten moeten afspreken...
Let wel op als een Harvard student met een Yale student vaak gezien wordt buiten school, of een Yale student met een Harvard student, kan dit de populariteit snel doen dalen.√ Harvard en Brown liggen dicht bij elkaar en zijn al jaren bondgenoten. Zowel de sporters als de niet-sporters van beide scholen kunnen het goed met elkaar vinden.
Dit maakt dat Brown studenten met open armen ontvangen worden op Harvard en omgekeerd. Toch moet je als Brown student opletten als je Harvard betreedt, want daar zijn de regels vele strenger.√ Ben je een Princeton student, dan hoop ik dat je sportief bent. De studenten van Princeton zijn namelijk heel competitief en gedreven in hun sport. Zowel de niet-sporters zijn trouwe supporters van de Tigers. Als je weinig om sporten geeft, ga je je draai waarschijnlijk moeilijk vinden op Princeton....
√ Hoewel Columbia zelf hard in zet op sport en de grootste en meeste soort sport terreinen heeft, zetten de studenten van Columbia zich in op feesten.
Zeker sinds er een aparte plaats is naast de school met gebouwen voor de studentenkamers, zijn er nog meer feestjes gekomen. Zin in een feestje? Je hoeft de school niet binnen te gaan, dus van buitenaf kun je ook altijd afkomen op een van de bekende 'room party's'
Hou je niet van feesten en niet van feestjes geven? Dan ga je snel uit de boot vallen....√ Brown is de minst formele Ivy, en ondanks dat Harvard de meest formele is, zagen we al dat die goed overeen kwamen. En hoewel ze op elke school fatsoenlijke kleding of een uniform eisen, is Brown soepel in zijn kleding beleid.
Ook zijn de straffen bij ontucht vele kleiner dan bij andere scholen. Hoewel dit door de studenten onderling geweten is, maar de docenten en rectoren dit natuurlijk ontkennen.
JE LEEST
RPG// Welcome Upper East Siders!
РізнеRPG open voor inschrijvingen! Altijd al aan de Upper East Side willen wonen? Dit is je kans! Welkom in de wereld van de Upper East Side!