🎙Peter Tator
📹 live
📡tv programma'Goede avond en welkom allemaal terug bij Reality TV!
Ik ben Peter tator jullie presentator van dit programma.
En ik heb de eer om jullie vanavond het lang verwachte nieuws mee te delen!
Het nieuwe seizoen zal van start gaan en uiteraard willen jullie allemaal weten met wie of wat!Zo meteen meer na de reclame!'
🔊Reclame:
met bekende reclame acteur niemand minder dan mister Greene!
(Vader van Alaska Greene)
Autodealer Harrow: voor uw auto groot en klein moet u bij Harrow cars zijn!Welkom terug beste kijkers!
Zoals beloofd mag ik jullie zeggen wie de gasten of beter gezegd de hoofdrol spelers zijn in het volgende seizoen van Reality TV!
Niemand minder dan de Upper East Siders!
De bekende wijk the Upper East Side waar de rijken en elite gevestigd zijn en dagelijks hun leventje lijden.
Maar als we dichter bij gaan kijken, zien we een hele anderen wereld!
Een wereld die de bekende blogger die blogt onder de schuilnaam Gossip Girl dagelijks ziet en in de verf zet.
Over de elite van Manhattan valt namelijk veel te vertellen.
En we merken dagelijks dat geld niet gelukkig maakt. Maar wel voor de dagelijkse portie drama zorgt. Stap mee in de RollerCoaster van hun leven.
Ik denk dat we allemaal benieuwd zijn naar de UES in ons programma.Dus ken je iemand of meerdere Upper East Siders, die volgens jou een interessant leven hebben of een leven hebben dat zeker de moeite waard is om te volgen.
Een Upper East Sider die wel wat avontuur aandurft.
Meld die persoon/personen dan zeker aan op onze website:www.RealityTv//UES.rpg
(Om het overzichtelijk te houden mag je deze comment, hun website dus, vol spammen met je mening, gedacht, en ideeen! Maar de inschrijvingen moeten privé gestuurd worden, aangezien dit voorlopig geheim moet blijven)
En vul het formulier in!
(Zie de namenlijst die in het volgend chapter staat)Naam kandidaat:
Jou naam:
(jou karakter die de bovenstaande personen inschrijft)
Hoe beschrijven vrienden de kandidaat:
Hoe zouden vijanden de kandidaat beschrijven:
Typische kenmerken:
(Bv: drugs, alcohol, feestbeest, muurbloempje, casanova, prins....)(Let op:
• Terugtrekken is niet meer mogelijk, tenzij je een heeeeeel goede reden hebt.
• Vanaf dat je bent ingeschreven, door uiteraard iemand anoniem, doe je mee!
• zowel in de RPG als in privé als in de kletshoek mag je niet zeggen wie je ingeschreven hebt. Dan zou je helaas de eerste 'afleveringen' al verpesten 😂
• En uiteraard betekent mee doen je aan de spelregels houden.
• De prijzen die te winnen vallen gaan van geld prijzen tot tips die helpen met de ontmaskering van wat er gaande was op de cruise en het kasteel)
JE LEEST
RPG// Welcome Upper East Siders!
De TodoRPG open voor inschrijvingen! Altijd al aan de Upper East Side willen wonen? Dit is je kans! Welkom in de wereld van de Upper East Side!