Bölüm 1 Gece

1.3K 25 3
                                    

Herkese merhaba arkadaşlar. Kısa bölümlerden oluşan, fakat uzun süreli bir polisiye romanı ile karşınızdayım. Umarım okurken güzel vakit geçirirsiniz. İyi okumalar. Önerileriniz için dm den mesaj bırakmanız yeterli.

St.Petersburg'da soğuk bir geceydi. Elektrikler kesilmişti ve Elizabeth Sokağını alacakaranlıkta aydınlatan sokak lambaları geceden bile daha karanlıktı.Gecenin sessizliğini sokaktaki evlerden birinin kapısının sertçe kapanması bozmuştu.Aziz Carl Kilisesi papazı olan Kelvin Moore, telaşla evden çıkmış ve kiliseye gitmek üzere yola koyulmuştu.Telaşlı ve endişeli olduğu yürüyüşünden bile belli oluyordu.Papaz,Aziz Carl Kilisesi' ne geldi.Kapıda onu rahibe Monica karşıladı. Rahibe, gece vakti papazı görünce şaşırdı. Rahibe Monica, ''Sayın papaz. Sizi bu saatte buraya getiren olay nedir ?'' diye sordu. Ancak papaz, rahibeyi duymazdan gelerek odasına doğru yöneldi. Papaz, yaklaşık 5 dakika sonra odasından çıktı, kapıyı kilitleyip anahtarı rahibeye verirken, '' Anahtarı yanından asla ayırma ve kapıyı asla açma '' dedi. Rahibe endişelenmişti ancak artık sadece başını hafifçe sağlamakla yetinebilmişti. Papaz, anahtarı Monicaya verdikten sonra kiliseden çıktı.Beş dakika bile geçmeden St.Petersburg sokaklarında 2 el ateş sesi duyuldu.

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin