Bölüm 4 Polis Merkezi

225 16 0
                                    

Cinayetin ardından tam 4 gün geçmişti.Ne Rus polisi ne dedektif kesin bir ilerleme kaydedememişti ancak cinayetin sessizliği öğle saatlerinde polis nerkezinde bozuldu.Polis merkezindeki hareketlilik tüm St.Petersburg vatandaşlarını, özellikle de Moly'i meraklandırmıştı.Dedektif suskunluğunu bozdu ve ve polis merkezine gitti.Dedektifi gören Hugo,dedektife gülümseyerek selam verdi.Sanki onu bekliyormuş gibi, gelmesinden rahatsız olmanın aksine mutlu olmuştu.Dedektif şaşırmıştı ancak düşündüğü daha önemli bir konu vardı.Ortada hiçbir ipucu yokken nasıl iki şüpheli polis merkezine getirilmişti...
Sorguda polisler hiç zorlanmamıştı.Şüpheliler herşeyi itiraf etmişti ve bölge savcısı Hugo, bu iki adamı hemen mahkemeye sevketmek için elinden geleni yapıyordu. Bölge savcısının bu soğukkanlı tavrı ve bu acelesi tüm Elizabeth sokağı, hatta tüm St.Petersburg sakinleri tarafından takdir edilse de dedektif bu aceleden rahatsız olmuştu. Dedektif, Hugo hakkında çok bilgi sahibi değildi.Ne zaman bir cinayet veya kaçırılma olayı olsa dedektif olay yerindeydi. Bu yüzden Hugo, Moly'den pek hoşlanmazdı. Dedektif ise elinden geldiğince bölge savcısının işine burnunu sokmamaya çalışıyordu. İki şüpheli mahkemeye sevkedildi ve dava kapanmaya yüz tutmuştu. Ancak genç dedektifin, bu davayı böyle sonlandırmaya niyeti yoktu...

SIRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin