Dedektif Moly çok korkmuştu.Akşam vakti kim onun evine gelirdi ki?
Kapıya yaklaştı ve ürkek bir sesle dışarıdakine kim olduğunu sordu. Dışarıdaki kişi,dedektiften bile daha ürkek bir sesle kendisinin rahibe Monica olduğunu söyledi. Dedektif, rahibenin sesini tanıdı,derin bir nefes aldı ve kapıyı açtı.Rahibe salona geçti.Mutfaktan yeşil çayını alan dedektif, çok geçmeden ona katıldı. Dedektif, '' Sayın Rahibe. Sizi akşam vakti evime getiren nedir ? "dedi. Rahibe,dedektife herşeyi anlattı," Papaz Kelvin, öldürüldüğü gece panikle kiliseye geldi ve hemen odasına girdi. Çıkınca da kapıyı kilitleyip anahtarı bana verdi. Aslında en başında size söylemek istiyordum fakat Papaz, kimseye güvenmemem gerektiğini söyledi. Polise bile. Fakat size inanıyorum Bayan Moly. Bu cinayeti çözeceğinize inanıyorum. Yarın kiliseye gelirseniz size odayı açabilirim. "dedi. Dedektif,çok sevinmişti. Cevaplamak istediği sorular vardı ve o oda ona yardımcı olabilirdi.
Dedektif,rahibeye yarın sabah kiliseye geleceğini söyledikten sonra rahibe kiliseye döndü.Dedektif, çok heyecanlıydı.Yarın onun için çok o önemli bir gündü çünkü o kilisede bir şeyler bulacağına inanıyordu.Zorda olsa uyumaya çalıştı.
Ertesi sabah olmuştu.Dedektif,uyanır uyanmaz giyindi ve kiliseye gitmek için sokak kapısını açtı ama karşısında polis memuru Tom belirdi.