Jessica Dante

152 4 1
                                    

Ahoj :))

Takže todle je moje první story, a chtěla bych aby ste si jí zamilovali jako já.. Z části je to něco co jsem si sama prožila a něco jsem si vymyslela :)

Nevím, jestli se Vám to bude líbit a proto bych byla ráda za Vaše ohlasy :)

Něco málo o příběhu.. 

Ona: 

Měla všechno do doby, než se stala ta nehoda.. Ta nehoda, která jí změnila život.. Bylo jí 13 když na tomdle světě zůstala sama... A teď ve svých 16 letech našla pokoj a klid. Je šťastná tam kde je, dokud jí  do života nevstoupí on!! Co se změní po tom co se objeví? Co se změní po tom když se zamilují? Nemohou spolu být a to je ničí...

On:

Je úspěšný, má všechno co chce.. Má rodinu, kamarády, slávu ve škole, ale něco mu chybí.. Je mu 17 a právě je v druháku na prestižní škole v Anglii. Je snem každé holky na škole. Ale on žádnou nechce. Nechce je, proto že ví že jsou to všechny kurvy.. Ale co se stane po tom, když nastoupý na školu ona? Zamiluje se, ale ví že s ní prostě být nemůže.. 

Čeká je hodně překážek.. Můžou je společně zvládnout? Můžou být spolu, bez toho aby je každý odsuzoval? Změní se jeden pro druhého? Co se stane po tom když se on dozví její minulost? Opustí jí? Nebo s ní bude v dobrém i zlém nadále? To uvidme časem :)

Snad se Vám moje story bude líbit :) 

Postavy:

Jessica Dante - 16

Justin Bieber - 17

Jaxon Bieber - 15

Jazmyn BIeber - 19

Alexandra Smith - 16

Sam Broke - 17

Jessica DanteKde žijí příběhy. Začni objevovat