"Ohayou Yuki- chan!!"
"O- ohayou kaasan."terkejut Yuki apabila Yukito pagi pagi lagi sudah berada di biliknya. Yuki melirik ke sebelah tapi sudah tiada Fumori.
"Fumori- chan sudah ada di bawah tunggu kamu untuk sarapan. Ayuh kita sarapan pasti kamu lapar kan Yuki- chan!!"Yukito seperti tahu akan lirikan Yuki yang melihat ketiadaan Fumori di sebelahnya.
"Ta- tapi kaasan Yuki belum mandi. Biarkan Yuki mandi kalian sarapan dulu jangan tunggu Yuki."Yuki serba tak kena jadinya. Bangun bangun nampak ibu mertuanya yang menyambutnya.
"Tak payah. Kamu berus gigi saja lepas sarapan baru mandi."Yukito terus menolak tubuh langsing menantunya menuju bilik air untuk menggosok gigi.
Yuki hanya menurut setelah selesai gosok gigi dia turun bersama ibu mertuanya ke meja makan yang sudah diduduki oleh Minato dan Fumori hanya mereka sahaja yang tinggal.
"Ittadakimassu!!"terus mereka meyantap makanan sarapan pagi dengan berborak borak kosong.
Selesai sahaja Yuki mandi dia memakai bathrobe dan memakai tuala mandi di atas kepala bagi mengeringkan rambutnya yang panjang.
Dia duduk di meja cermin dan mengambil krim dan losen untuk kulitnya. Asyik dia memakai sampai tidak perasan renungan mata seseorang ke arahnya.
"Ehem!!"
"Argh!!"terjerit Yuki jadinya. Terkejut dan secara automatik dia terjerit.
Fumori terkikik pelan melihat tingkah laku Yuki ketika sedang terkejut. Macam orang perempuan.
"Nani Fumori- san??"
"Tak ada apa apa. Aku tengok isteriku yang asyik memakai krim tanpa perasan kehadiran suamimu. Sampainya hatimu."
"Jangan nak berdrama sangat lah." Yuki sambung memakai losen di badannya tanpa menghiraukan Fumori seperti tadi lagi sekali.
Fumori mendekat dan tiba tiba menurunkan bathrobe yang dipakainya.
Terkejut bukan kepalang Yuki jadinya. Fumori menyelak sampai dapat melihat buah dadanya yang mungil dan kecil. (Die ade dada ke ea alamak sis pening×.×)
"Argh!! Fumori- san kamu buat apa ini!!"terjerit jerit Yuki jadinya.
Fumori selamba badak dia je buat macam tu. Dah la tak bagi signal main terjah je.
Fumori memeluk badan Yuki dari arah belakang dan membenamkan bibirnya di bahagian leher jenjang milik Yuki.
Yuki hanya membiarkan Fumori untuk bermanja manja dengannya.
"Wanginya kamu sayang."Fumori berkata dengan mengoda. Saja nak goda isteri sendiri apa salahnya.
Bersemu merah pipi Yuki dengan pujian suaminya.
Fumori mencium cium dan menghidu haruman bunga yang dipakai semasa mandi oleh Yuki sebentar tadi.
"Memang lah wangi kan baru sudah mandi."
"Kalau tak mandi pon wangi juga"
"Eee!! Mana ada biy jangan macam macam ea."
"Betul lah orang bukan main main pon lah. Sayang biy ni sentiasa wangi dan menawan di mata biy."
"Ya lah tu. Tahunya nak menbodek je."
"Mana ada bodek. Puji isteri sendiri kan baik tu. Tak suka kena puji ea." Fumori mencium cium pipi gebu Yuki dengan bertalu talu.
"Hihihi!! Jangan lah cium cium orang." Yuki cuba mengelak dari dicium oleh Fumori tapi Fumori mengeleteknya pula. Gila tak geli bukan main lagi Yuki nak elak tapi tak dapat sebab Fumori peluk badan dia erat sangat sampai tak boleh nak lari dari dia.
"Stop!! Geli tahu tak. Hahaha!!"Yuki berkata kata sambil tertawa geli.
"Wahh!! Indahnya dunia!!"
"Arisu?? Kamu ni dah kenapa??" Minato bertanya kerana pelik dengan Yukito yang macam orang yang paling bahagia kat dunia ni.
"Saya dengar diorang bergelak ketawa tadi. Wahh!! Gembiranya hati ini." Yukito berkata kata sambil kedua dua tangan ditempelkan di pipinya.
Minato hanya menggeleng gelengkan kepalanya melihat isterinya yang bahagia kerana mendapat menantu seperti Yuki.
"Fumori- chan!! Kamu sudah mahu pulang??"
"Err. Iya kaasan kerana esok jadual kerjaku sangat padat jadinya aku harus pulang secepatnya."
Yukito berwajah sedih. Rasa sangat sekejap bersama mereka.
"Jangan sedih sedih kaasan. Kalau Fumori- san tidak sibuk kami datang lagi ya."pujuk Yuki sambil memeluk tubuh Yukito dan dibalas olehnya.
"Jangan lupa kamu harus sentiasa datang kemari. Kalau tidak biar kami saja datang ke sana. Tidak masalah kan Anata-san??"
"Ouh!! Iya iya!! Sudah lama kami tidak ke sana jadi tiada masalah kan kami ke sana??"
"Iya kaasan dan otousan boleh ke sana terus kalau aku sibuk. Kalau kaasan senang aku lagi senang sekurang kurangnya Yuki ada teman di rumah. Tidak keseorangan terus." Fumori memberikan ajakan dan kebenaran bagi mereka.
"Tidak sabar kami mahu ke sana. Nanti kaasan bawa Yuki shopping di mall boleh beli baju kasut dan macam macam lagi. Gembira sekali!!"Yukito sudah merancang bermacam macam di kepala otaknya.
Minato dan Fumori hanya mengeluh melihat Yukito. Yuki hanya diam tidak membantah. Sekurang kurangnya dia mempunyai teman apabila Fumori sedang sibuk bekerja. Ibu mertuanya lah salah satunya yang boleh menjadi temannya apabila kesunyiaan.
Yukito juga kesepiaan kadang kadang apabila Minato lagi sibuk kerja. Dia kadang menganggu anaknya sendiri. Lain dengan Minato kalau sedang kerja jangan diganggu nanti dimarahinya ada lah.
Mereka pon pulang ke rumah apabila sudah bersalam salaman dan berpeluk pelukan dengan ibu bapa Fumori.
Siapa yg rase pelik tu sorry ye sis sendiri pon pelik×.×
Asal nak buat citer mesti jadi lain dari yg asal~.~
Sumimasen!!>.<
Tq vote,read and comment too^.^
Sorry about the typo-_-
Hope you guys like it+.+