"Fumori tunggu- umpt!!"Yuki baru mahu melarang tindakan Fumori tapi terlambat kerana Fumori menciumnya dengan sangat sensual.
Fumori semakin memperdalamkan ciumannya. Yuki memukul mukul bahu Fumori tandanya kehabisan nafas.
"Huft huft huft!"Yuki menarik nafas dengan kasar. Dia menjeling Fumori yang berada di atasnya.
"Apa awak buat ni?"Yuki bertanya dia cuba melarikan dirinya dari ditindih oleh Fumori.
"You can't running away darling."Fumori berkata dengan nada yang mengoda.
Tiba tiba dia mengambil tali lehernya yang berada di atas katilnya. Terus dia mengikat kedua dua tangan Yuki.
Nasib lah Yuki tak sempat nak elak. Terkejut sampai nak melawan pon boleh lupa. Memang cari nahas betul lah. Yuki menyalahkan dirinya kerana terlalu shock sampai tak sempat nak halang tindakan drastik Fumori.
"Apa awak nak buat ni? Kenapa ikat tangan pula ni?"
"Tak sabarnya sayang saya ni. Mesti lah nak menjamu selera dah ada depan mata kan. Nyum nyum!" Fumori menjilat bibirnya dengan gaya yang sangat seksi tertelan liur Yuki melihatnya. Aduh cair ke?
Fumori mencium cium leher jenjang Yuki. Yuki mendongakkan kepalanya menghayati ciuman dan gigitan yang di berikan oleh Fumori.
Tangan Fumori turun ke arah dada Yuki yang sedikit membukit dan diramasnya perlahan lahan.
"Akh!"Yuki mendesah terangsang.
Fumori pandai melayannya di ranjang. Tangan Fumori kembali turun ke bawah menggosok gosok junior milik Yuki yang dilapik dengan seluar dalamnya. Ya lah kan pakai pakaian perempuan jadi dia pakai semua lah kiranya.
Yuki bergerak gerak gelisah. Terangsangnya semakin bertambah apabila Fumori mula memanjakannya sedemikian rupa.
Pakaian yang dipakai Yuki ditarik ke atas. Dengan sekali tarikan saja tubuh badan Yuki yang memakai bikini terdedah. Fumori terpesona walaupun banyak kali nampak dia masih mengaguminya.
Fumori melepaskan bikini yang dipakai Yuki. Terus nampak setiap inci tubuh milik Yuki.
Fumori melepaskan baju dan seluar yang dipakainya hanya membiarkan boxer yang melekat di tubuhnya.
Fumori kembali mencium bibir Yuki dengan sensual. Yuki membalasnya kembali. Tangan Fumori bermain main dengan junior Yuki yang sudah keras. Yuki mendesah tertahan dek ciuman Fumori.
Sorry gaiss sis blank lah macam mana ni~.~😣😩
Nanti sis sambung ok so sorry
Sis dah lama tak buat matured content so sis tetiba blank😭
Ok tq for read vote and comment
Sorry kalau typo>.<😫