Odpaľovanie pozlátka

79 6 0
                                    

"No jo to půjde, i když to máte jen za tu pomoc, co jsme od vás naposledy dostali, jo? Dobudoucna jse radši dohodneme dřív.." - zasmial sa týpek vo Fucking Awesome šiltovke.
Po úspešnom obchode, po ktorom boli obidve strany viac menej spokojné sme sa rozhodli, ako inak, ísť domov. Bol večer, diaľnica bola prázdnejšia, a všetky tie výmoly čo sme trafili smerom do Brna, sme akosi už z pamäte poznali.
"Tebe jebe prečo si mi zapol vykurovanie pod zadkom?" - opýtal sa ma Dano.
Nevravel som nič, len som sa pousmial a aj on pochopil, že to pre neho asi bude v tejto zime lepšie.
Počúvali sme staré CD ešte staršieho albumu, starý Kontrafakt to vždy vedel.
Míňali sme billboard za billboardom, značku za značkou a blížili sa domov.

Do Našeho Mesta.

Naše Mesto nebolo zlé, páčilo sa mi tu, boli tu síce hocijakí vagabundi, prekopnuté trosky, ale aj veľa starých známych, ktorí mi akosi vypĺňali prázdno v duši. Úplne sme zabudli že vlastne vezieme tovar a budeme ho musieť ešte navážiť a nasáčkovať.
Dano bol jeden z tých vagabundov, ktorí mi ale vypĺňali tú prázdnotu. Bol to hrozný špekulant a jeho 0,8 pytle boli široko-ďaleko známe. Možno aj v celom kraji Našeho Mesta.
Ale ako sa hovorí - pýcha predchádza pád.

Na vlne pacifizmu II.Where stories live. Discover now