Flashback kisah Aniep di sekolah rendah...
Aniep sedang tekun membaca buku tiba-tiba sekumpulan perempuan datang dekat dengan dia.
Alya : Oi, ex-boyfriend Zana! Jap, bukan bukan. ex-boyfriend Syada, kan?
Alysha : Kau ada girlfriend baru en skang ni?
Aniep : Apa masalah korang?
Sofie : Hah, kau ni asyik tukar-tukar girlfriend je setiap masa.
Aniep : Tch. Apa masalahnya kalau aku tukar-tukar?
Sofie : Ha?!
Alya : Abang aku asyik cakap pasal kau je gatal dengan betina kat sekolah.
Alysha : Serious ke wei?
Alya : Serious la.
Sofie : So, kalau aku mintak nak jadi girlfriend kau, kau terima en! Come on, terima je la aku mintak ni!
Aniep berasa geram dengan kata-kata Sofie, dia terus menerjah ke arahnya dan dia menumbuk muka Sofie bertubi-tubi.
Alysha : Panggil cikgu!
Di sekolah menengah...
Sekumpulan lelaki mengajak dia berbicara di tandas lelaki tentang masalah relationship (lah kononnya)
Tom : Aku nak kau jangan kacau lagi Ekha aku.
Aniep : Dia asyik melekat dekat aku. Aku rasa jelak la dengan budak cem dia.
Jan : Asal kau tak cakap macam tu dekat Ekha?
Fazrul : Kau tak paham ke cemana Tom rasa?
Aniep : Cemana do?
Jan : Boleh tak jangan dok syok sendiri hanya sebab ko ni hensem?
Aniep : Tch. Bodoh betol.
Fazrul : What the fuck?
Aniep : jalan nak keluar dari tandas
Fazrul : K-kau ni suka menggatal dengan mana-mana pompuan sejak kecik agi!
Jan : Whoa! Kau nak pergi sana ke, cari Ekha?
Fazrul : Kau ni jenis manusia...
Aniep sekali lagi geram dengan kata-kata Fazrul lalu memberi tumbukan di pipinya sehingga dia rebah ke lantai.
Jan : Fazrul, kau okay tak?! Apa masalah kau ni sebenarnya?!
Di rumah, Farah mengetuk pintu rumahnya kerana lari dari rumah dan selepas mendengar cerita Farah, Aniep membenarkan dia untuk tinggal di situ untuk sementara waktu.
Farah : Tolong la, sayang!
Aniep : ... Ye la, masuk.
Farah : Bagusnya aku dapat tinggal kat rumah besar macam ni! Boleh en aku buat macam rumah aku sendiri?
Aniep : ... Pape je la, aku nak gi mandi.
Farah : Sayang? Uh... mungkin dia takde mood kot skang.
Aniep menuju ke bilik tidurnya sambil memikirkan tentang hidupnya.
Aniep : Haih, semua pompuan dalam dunia ni tak serik-serik ke suruh aku pura-pura jadi BF dorang? Muak betol.
Di bilik air, Aniep menanggalkan pakaiannya dan agak half naked selepas membalut dirinya dengan tuala. Tiba-tiba terdengar bunyi TOK! daripada pintu bilik airnya. Dia terkejut melihat Farah mengintainya mandi, lalu dia membuka pintu untuk menanyakan kenapa.
YOU ARE READING
GNO- Hack And Survive
ActionGAMES NOT OVER KINI KEMBALI DENGAN SIRI BARU!! Sebuah game yang popular dinamakan Games Not Over ada keupayaan untuk tunaikan hajat pemain dari 1-1000 orang, peluang untuk menjadi hero dalam realiti di bumi nyata. Setiap hero ada keupayaan yang u...