Part 15

6 3 0
                                    

Flashback semasa Jannah berbincang dengan Put dan Fahmi...

Put : Aku dengar cerita yang ko guna kuasa hero kau dengan melakukan jenayah teruk. Kau pon tau kan perangai buruk kau tu buat malu hero-hero je la, satu lagi...

Jannah : Aku akan bagitau kau satu perkara je.

Put : Ye?

Jannah : Jangan pernah cari pasal dengan Agent J. Jangan buat masalah dengan Agent J. Dan yang paling penting... keluarkan pistol di tepi tali pinggangnya

Fahmi : Haa?! Moon Stone!

Put : Huh?!

Jannah : Jangan buat aku rasa annoying! halakan pistol dekat dorang berdua

Jannah menembak satu das peluru ke arah Put tetapi peluru tersebut dihalang oleh dinding batu yang dibuat oleh Fahmi, cuba untuk menghalang Jannah dari menembak mereka. Jannah tersenyum sinis dengan permainan mereka yang cuba untuk mencari pasal dengan dia. Dia terus berlari di sekitar kawasan mereka bertemu supaya bertemu mata lebih dekat dan dapat membunuh mereka terus. Pelurunya tetap dihalang oleh dinding buatan Fahmi.

Jannah cuba mencari mereka, tetapi gagal membentuk posisi tetapnya. Dia terus ditumbuk oleh Fahmi dan menghalangnya menembak dengan pasif. Dengan membuat sebegitu, Fahmi terus melarikan diri bersama Put.

Jannah : Babi!

Dia sekali lagi melompat ke udara untuk berada di atas dinding supaya senang mencari mereka, tetapi gagal kerana dinding-dinding buatan Fahmi terlalu tinggi untuk dia cari.

Jannah : Mana mereka pergi?!

Fahmi : Cakap dengan pompuan gila macam kau ni takde guna. So, kami pergi dulu. Bye.

Selepas mendengar kata-kata Fahmi itu, Jannah berasa sungguh annoying dan terus menembak semua dinding menggunakan peluru yang dia ada. Semasa melarikan diri, Put menangis akan benda yang terjadi semasa dia cuba untuk berbual-bual bersama Jannah dengan baik.

-------------------------------------------------------------------------------

Put dan Fahmi sudah sampai di tempat kediaman kumpulan Adlina.

Fahmi : Tu la tempat dorang.

Put : Kalau lah dorang berempat tu join kita kan bagus.

Fahmi : Ingat tak apa yang jadi bila Android bagitau kita yang Agent J tu bukannya baik sangat pon, dan kita cuba bagitau dia suruh berhenti?

Put : Huh?... Hmm... Yea... Terkejut jugak aku.

Fahmi : Kita kene berhati-hati dengan dorang ni. At least sampai kita memang percaya dengan dorang.

Put : Hm... Ada betol gak kau ye.

Fahmi : Jangan risau. Walau apa pon yang terjadi, kau kene ingat yang aku selalu ada dengan kau.

Put : Thanks, Warpath...

Adlina mengintai kelibat mereka yang berada di hadapan tempat kediaman mereka.

Adlina : Warpath...

Adlina mengimbas kembali kenangan dia bersama dengan Syasya.

Syasya : Masa kita bersemuka dengan rintangan, hapuskan benda tu dengan kuasa paling sikit yang ada kat tangan kau, dan guna kuasa orang bawahan kau yang paling kuat. Inilah cara ketua patut lakukan! Kuasa mereka yang ada kat tangan!

Reen : Tengok ni weh, Warpath cari pasal dengan Agent J!

Meen : Moon Stone tahu cakap besar pastu berlagak pasal Warpath dia tu.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Dec 15, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

GNO- Hack And SurviveWhere stories live. Discover now