2

40 7 0
                                    

Din neatenție dau peste noua mea vecină și scap valizele din mână. Oare ea nu se uită pe unde merge?

-Scuze, șoptește în timp ce începe să adune niște foi pe care le scăpase din mână.

-Fii mai atentă! Spun asta și iau valizele, apoi intru în curte.

Deschid ușa casei și nu pot să nu mă bucur când mai aduc o sumă uriașă aici.

Duc valizele în sufragerie, le deschid și încep să privesc spre grămezile de bani. O să le duc în subsol, unde îi țin eu pe toți ceilalți. Nu cred că mai am nici 10.000 de dolari aici.

În timp ce stăteam pe gânduri observ că am doar 4 valize. Îmi pică fața când mai număr odată și observ că nu am numărat greșit. Nenorocita aia mi-a furat o...

Sunt întrerupt însă de soneria de la intrare. Ies nervos din casă și o văd cum tot încerca să bată în ușă.

-Ți-ai uitat o valiză.

-Mda...

O iau și îi trântesc ușa în față și încep să sar fericit că măcar nu am pierdut nimic, dar se poate să fi furat din ea!

Intru repede în casă și o așez pe canapea. Încep să număr toți banii pe care îi aveam acolo.

(...)

După o oră în care am numărat de trei ori banii, pot spune că sunt toți, mă mir că nu a furat, având în vedere cartierul în care suntem, mă mir că nu a luat valiza cu ea.

O duc și pe asta la subsol și încep să pun banii într-un sac mare de gunoi. Îi ascund sub podeaua care era ca o trapă, probabil că dacă aș mai săpa în jos aș face un beci în beci...

Deblochez telefonul și încep să caut o mașină pe care o pot cumpăra.

(...)

După mai bine de o oră decid să îmi iau un Lamborghini Huracan în valoare de 203.295$.

Am bani destui, plus că vreau să cuceresc mai multe fete cu această bestie.

Cobor jos și îmi iau banii necesari pentru a cumpăra așa ceva și îi pun într-un ghiozdan, îl pun în spate, urc scările și mă pregătesc să plec.

Dar, totuși, nu știu dacă voi avea unde să o parchez. Îmi trebuie un garaj...

Știu! O voi parca la Norman, are un garaj imens. Cred că mai are loc de încă patru mașini de genul.

Iau telefonul și sun la un Uber să vină. Mă duc chiar acum la magazinul celor de la Lamborghini să îl iau, chiar dacă ziua e pe terminate.

După ce termin de dat comanda iau o ultimă gură de apă și ies în fața porții.

Observ o foaie pe jos și o iau în mână. Probabil e al fetei care a intrat în mine.

Interesant e faptul că scria numai formule și calcule pe ea, ceea ce înseamnă că e la facultate, poate din cauza asta s-a mutat aici. Cei drept, azi a fost ultima zi de vară, probabil repetă. Dar nu contează, important e că sunt bogat și nu îmi bat capul cu așa ceva. Aș putea merge și eu la o facultate, dar nu are rost să mă chinui când pot face banii foarte ușor.

Văd o mașină oprind în fața mea, așa că împăturesc foaia și o bag în zăpadă. Deschid ușa și intru în mașină.

-Unde vă duc?

Îi spun adresa și pune pe GPS, apoi începe să conducă.

Ajungem în scurt timp, cobor și îi mulțumesc pentru drum, apoi îi întind o hârtie de 100 de dolari și îi urez drum bun.

Apăs pe clanța de la ușă și intru în clădire. Se pare că e mai frumos decât mă așteptam.

Mă apropii de o doamnă care stătea la birou și din câte părea, ea îmi poate da câteva informatii.

(...)

După mai bine de o oră de vorbit, semnat acte și plătit, am mașina în fața mea. Are plinul făcut și e uimitor de frumoasă.

Mă urc la volan și îi pun contactul. Plec spre prietenul meu foarte fericit. Dau muzica de la radio la maxim.

Ajung imediat, o scot din viteză și calc pe accelerație. După ce fac de vreo două, trei ori asta, îl văd cum aprinde lumina și își scoate capul pe geam.

-Deja îi cheltui?

-Da! Vi?

-Crezi că pot refuza o plimbare cu așa ceva?

Închide geamul și în câteva minute e în mașină lângă mine.

-Are o tapițerie bombă bestiuța asta.

-Știu, tocmai deaia am și luat-o.

Pornesc spre barul în care mergeam în fiecare seară.

-Deci nu vrei să stai fără alcool?

-Hai să sărbătorim pentru noua mea mașină.

Ajungem în fața barului și îi văd pe ceilalți din gașca noastră cum fumează.

-Cine are o mașină nouă? Eu?!

-Felicitări, dar și ce mașină, ai venit să o pierzi la barbut?

-Nu, pe ea nu o joc, dacă vrei joc pe pizda ta.

-Hai dute dreacu'.

-Am ajuns la el, acum intru în casa lui.

Cobor din mașină și intăm cu toții în bar. Erau niște fete la masa noastră și stăteau de vorbă.

-Îmi puteți mulțumi mai târziu pentru noile escorte.

Ne așezăm la masă și o fată mai blondină se pune în brațele mele.

O curpind cu mâinile și aștept să vină băutura comandată de Norman.

Când o văd pe chelneriță rămân puțin uimit. Era vecina mea cea de toate zilele. Ce naiba caută ea aici.

Îmi aduc aminte de foaie și o scot din buzunar. După ce pune berile pe masă o prind de mână și îi întind foaia.

-Ai uitat asta pe jos...

Rămâne puțin blocată când realizează că sunt eu. Murmură un mulțumesc după ce îmi ia foaia din mână și pleacă.

Băutura a continuat să vină și totul devenea încețoșat. Simțeam cum somnul mă cuprinde până când adormisem de tot...

Şansa De A MuriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum