أنا وحيد

1.6K 332 977
                                    

KÜLLERE DÜŞEN YILDIZLAR

İçi bomboş ruhsuz bir insan olur mu?

Yaşamın içinde ölüm gerçekleşmez mi?

Kuyruklu yıldız diğer parlak yıldızları kıskanıp, gökyüzüne ihanet edemez mi?

Yada var olan ışığını gizlemek için bulutların arkasına saklanamaz mı?

Bir su hem yaşam hem ölüm olamaz mı?

Kirpiklerim kanat olup beni göğe yükseltemez mi?

Cennet kızı, cehennem çocuğa aşık olamaz mı?

Ölmüş toprağın küllerinden, çiçek yeşeremez mi?

Olur.

Gerçekleşir.

Eder.

Saklanır.

Yükselir.

Yeşerir.

Ben ruhunu kayıp etmiş içi bomboş kızım.

Ben yaşamın içindeki ölüyüm.

Ben ne olduğu belirsiz, kuyruklu yıldızım.

Ben utangaçlığımdan dolayı ışığım ile karanlığın içine gömülen kızım.

Ben çiçeğimi su ile boğup, sevdalı yıldızımı suyu ile yaşatan kızım.

Ben kirpiklerimi kanat yapıp, göğe yükselen kızım.

Ben  cehennem çocuğa aşık olacak, cennet kızıyım.

Ben ölmüş toprağın üstüne örtülen küllerden, çiçek yeşertmiş kızım.

Ben olurum.

Ben gerçekleştiririm.

Ben ederim.

Ben saklanırım.

Ben yükselirim.

Ben yeşertirim. 

Ben yokum, varım, ölüyüm, canlıyım, kötüyüm, iyiyim, beyazım, siyahım, aydınlığım, karanlığım, acımasızım, acırım.

Ben kimsesizim.

---

Ben dilimin ucunda keskin bıçaklar çeken kelimeleri,içime yutup beni parçalamalarını istedim, hissettiklerimi kuyudan aşağı atıp boğdum, göz yaşlarımı dışarı akıtmayıp içimde okyanus barındırdım. Çünkü ben zihnimden akan satırları yakıp, kül mezarlığına çevirdim. Yaşayamadıklarımı oraya gömdüm,orada can bulabilirler diye. Akıtmadığım göz yaşlarımı oraya döktüm, çiçek açsın diye. Hissettiklerimi bilerek kuyudan aşağı attım çünkü oraya giderken kimsesiz, ruhsuz olayım diye. İçimde beni parçalayan kelimelerin bıçaklarını oraya koydum, yaşayamadıklarım kendini savunsun diye.

Benim mezarlığım hikayelerimin içi.

Ben orada yaşıyorum.

Sınırsız dünyamda, yaşayamadıklarımla.

"Dökülen saçlarımı saklayıp, satırlarımın üstünü örtüm. Çünkü onlarda saçlarıyla yüzünü kapayıp yok olmak istediler. Benim gibi."

-ÖZLEM OKÇU-

SM

17.11.2017

TÜM HAKLARLA SAKLIDIR.

Çalıntı değildir ve kimsenin hikayesinden alıntı yapılmamıştır. Zira İki senelik bir hikayedir ki tüm sözler ve adını ilk ben buldum. Wattpad veya başka bir yerde rastlamadım. Zira bu hikayenin bir parçasını çalan olursa soruşturma başlatılacaktır emeğime saygısızlık etmek durumundan. Anlayış gösterdiğiniz için teşekkür ederim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÜLLERE DÜŞEN YILDIZLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin