merhaba ben Sıla
bu hikâyeye başlama sebebim heves etmemin yanında arkadaşlarımın güzel yazı yazdığımı söylemesi neyse ben uzatmıyorum ve kısa bir tanıtım geçiyorum :
Bu kitapda bir genç kızın aşk dolu hayatı anlatılmaktadır.
Sevgilerle...
Gözümü açtım sabahın ilk ışıkları odamı daha doğrusu bir yatak ve dolaptan oluşan küçük dünyamı doldurmaya başlamıştı..
üzerimdeki ince pikeyi kenara attım ve gerindim
"Gün yeni başlıyor" diyerek dudaklarımı büzdüm.
Elimi,yüzümü yıkadıktan sonra kendimi uzun uzun inceledim daha önce hiç bu kadar kendimi incelememiştim açıkcası..
Saçlarım kumral rengi ile dikkat çekerken yeşil gözlerimde kendimi görebiliyordum..
"Aslında kendine baksan güzel kızsın"
diyerek iç geçirdim.
Evet gerçekten güzeldim saçlarım ve buğday tenim çok yakışıyordu. "Evet,Cemre daha bitmedi...Artık kazanma vakti" diye yüksek bir şekilde cırlamıştım.
Hemen ömrü hayatım boyunca biriktirdiğim kumbaramı açtım ve açmamla ağızımın bir karış açık kalması bir olmuştu kumbaramda tam tamına "125.000TL" vardı.Tabi bu paraya babamın ve annemin ölümünden kalan tazminatıda dahildi.
Bunun heyecanı ile hemen bir alışveriş listesi hazırladım.
1-) Yeni bir ev.
2-) Yeni eşyalar.
Hemen üstüme kot eteğimi ve sarı rankli dar tişörtümü geçirdim saçlarımı at kuyruğu yaptım ve hafif bir parlatıcı sürdüm eh! sonuçta yeni bir ben istiyordum..
Yandan asmalı çantamı ve converselerimi giydikten sonra dışarı fırladım biraz gezdikten sonra
"İşte! bir emlak düklanı" sanırım fazla bağırmıştım bir kaç kişi gözlerini üzerime dikmişti...
"Günaydın,merhaba" diyerak eşikten içeri girdim içerisi pek lüks değildi ve bu hoşuma gitmişti karşımdaki orta yaşlardaki sevimli adam büyük gülümsemesiyle "Günaydın hanımefendi" diyerek karşılık verdi.
Konuyu fazla uzatmadan "Ben 2+1 bana yetecek kadar deniz manzaralı ve mümkünse Urla'dan bir ev istiyorum"Dediğimde adam "Ooo! Urla İzmir'in en güzel ve nadide ilçelerindendir" diyerek bana destek çıktı, bende başımla onayladım adam bana bir kaç ev gösterdi fakat hiç biri istediğim gibi değildi 2+1 ev yoktu adam gülerek "Urla uygun bir yerdir alacağınız 2+1 ev yerine oradan küçük bir müstakil daire alabilirsiniz" dediğinde şaşkınlığımla "Aslında olabilir ama yapılı bir daire istiyorum ve mümkünse eşyalı." dediğimde adam "Evet,öyle bir dairemiz var isterseniz gidelim" dediğinde başımla onayladım
Eski ama bi o kadar da huzurlu olan araba ile eve gelmiştik indiğimde ağızımın açık kaldığını fark ettim gerçekten de ev harikaydı ve tam da istediğim gibi iki katlı,yapılı ve denizin dibinde adama beğendiğimi pek belli etmeyerek "Bu evin fiyatı nedir?" diye bir soru yönelttim adam ellerini avuşturarak "40.000TL efendim" dedi adamın elini tuttum ve pazarlık yapmaya başladım "30.000 olur o hadii!" diyerek adamı ikna etmeye çalıştım ve başarmıştım ev artık benimdi tekrar dükkana döndük ve kapora imzaladık adama 30.000TL yi peşin olarak vermiştim adam bana evin anahtarını uzattı ardından ekledi "İyi günler efendim,güle güle oturun efendim,tekrar bekleriz efendim" adama döndüm ve kocamam bir gülümseme ile "İyi günler,sağolun" dedim ve eşikten adımımı attım hemen karşıda bekleyen dolmuş durağına gittim ve urla yazan bir dolmuşa bindim her yer boştu şoföre ücretini verdikten sonra yerime geçtim bir kaç dakika sonra yola çıkmıştık kısa bir yolculuktan sonra "Müsait bir yerde inebilir miyim?" dediğimde tüm dolmuş sesimle yankılanmıştı şoför ani bir şekilde durdu ve kapıları açtı basamağa basarak indim.
Herkes sahile uzanmış güneşleniyordu gülümseyerek etrafı izledim çok güzeldi ardından evimin önüne gelmiştim "EVİMİN" Kendi emeklerimle aldığım evimin , kilitli kapıyı açtım ve içeri geçtim içerisi çok düzenliydi ve eşyalarda vardı sadece güzel bir temizlik gerekiyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Bitmedi
RomanceDaha önce şu dünyada hiç yanlız kaldınız mı? Peki ya hayatınızdaki tek yaşam kaynağınız sizi yüz üstü bıraktı mı? Ya siz,tekrar hayata tutunup "Daha Bitmedi" diyebildiniz mi?