▲6▲

66 2 0
                                    

Bu bölüm çok eğelenceli olacak

Sabah telefonuma gelen günaydın mesejıyla uyandım ben de günaydın yazdım tabi bu mesaj Onur'dan gelmişti içimde oluşan  duygulara anlam veremedim,ardından gelen mesaj kafamın için de oluşan bulutu dağıttı ve mesaja bakmaya karar verdim...Mesaj yine Onur'dandı "Sana çok özel bir süprizim var yine yanımda olmanı istiyorum, ki bundan sonra öyle olacak." Mesajı okurken gözlerim pörtlemişti ve hızımı alamayıp 7 kez okumuştum cevap olarak da gülen smile göndermekle yetindim. Üstüme bu sefer dışarı çıkacağım için mor t-hsirt altına da yüksek bel sarı şortumu giydim saate baktığımda saat "14:00" olmuştu  bizde saat "22:00" da çıkacaktık planım bu günü kendi başıma geçirmekti ayağıma mor  babetlerimi geçirdikten sonra dışarı çıktım sahilde bir tur attığımda saat "18:30" olmuştu sahilin kenarında bulunan yemek lokantasına girdim yemek olarak balık çelitleri vardı garsona önerdiği bir şey olup olmadığını sordum ve "İstavrit efendim." dediğinde "Ondan olsun o zaman." Diye cevap verdim tabağım biraz geç geldi yemek yemem ise kısa sürdü biraz obur bir insan olmama rağmen kilo almazdım,buda benim avantajım olsun bari,saat "21:00"a gelmiş hızlıca eve gittim güzel bir duş aldım ardından üstüme mor büstiyerimi altına da yüksek bel beyaz eteğimi giydim sıra makyaja gelmişti, normal de makyaj yapmazdım ama sıradan bir gün olmayacağı belli olduğu için hafif bir makyaj yaptım, saçlarımı kuruttukdan sonra yıkarıdan topuz yaptım güzel görünüyordum o sıra da kapının çaldığını duydum saate baktığım da "22:00"dı gelen Onur olmalıydı küçük çantama telefonumu ve bir miktar parayı koyduktan sonra koşarak aşağı indim kapıyı açtım Onur kapının eşiğine yaslanmış beni bekliyordu kapıyı açınca kendine çeki düzen verdi elimle bir dakika yaptıkdan sonra beyaz babetlerimi giydim elime de çantamı aldım "Hazırım" diyerek büyük bir gülümseme ile giriş yaptım kolunu uzatarak beni kendine çekti şaşkınlığımı gizlemek için gülümsedim karşıda bizi bekleyen beyaz spor arabaya bindik kısa bir yolculuktan sonra çok sıcak bir kafeye geldik ulu bir meşe ağacına asılmış renkli gece fenerleri vardı karşımızda ise gecenin karanlığına boğulmuş bir deniz Onur'la beraber içeri girdik bir masaya oturduk Onur bana gülümseyerek "Yiyeceğimiz yemekleri ben seçmek istiyorum" dedi uzatmadan "Peki" dedim kısa bir sessizliğin ardından Onur'da fark ettiğim heyecan içme bir kuşku düşürmüşdü yemekler geldi, ben bunları yemeye kıyamam ki ama ne yazık ki yemek zorundaydım.. Onur yanımda olduğu için ağır aksak yemeğimi yedim Onur bana bakarak piç smile yaptı ve köpek yavrusu bakışlarını attı.Onur'a "Ne oluyor" bakışımı attım Onur bana yaklaştı ve diz çöktü "Cemre ben kolay kolay bir kıza âşık olmam, sevmem ama sen beni benden alıyorsun işin özü Cemre benimle çıkar mısın?" Onur'un bu teklifi üzerine ağızım 'o' biçimini aldı ama beni beklediğini fark ettim "Bu bir çıkma teklifi mi?" Onur gülerek "Hayır, atasözü" dedi ben de kendimi tutamadan güldüm ve kulağına eğilerek " EVET" dedim Onur'da bunu fırsat bilerek bana sarıldı.

ARKADAŞLAR VOTE VE YORUMLAR ARTMADAN YENİ BİR BÖLÜM KOYMAYI DÜŞÜNMÜYORUM :)) YORUMLARINIZI BEKLİYORUM...

Daha BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin