Sabah alarmımın sesi ile uyandım
"ıff sıkıldommm cidddi olamazsonn"
Uf bu gökçe harbi salak gece ona anlattığım onur meselesi yüzünden 132 mesaj atmıştı tabi 130 tanesi çocuğun fotosunu at falandı,sabah sersemliğiyle gökçeye
"gökçe malmısonn ya çocuk anlarsaoo ben ne yaparaooom.
cevap vermedi slk .sss " tamam bu kadar ergenlik yeter Cemre ,denize uzun süredir hiç gitmedim çantamı hazırladıktan sonra denize gittim tam havlumu serecekken "One lan." biri bacağıma sarılmıştı Onurmuş, "Senmiydin Onur" diye bastıra bastıra söyledim tabi o sırada ağızım "o" şeklini aldığı için hemen mimik değişikliği yaptım . Onur da elini ensesine koyarak "Iıığ şey yanıma oturmak ister misin?" acaba ağırdan mı satsam ki amaan bir daha nerede taş bulacağım ki "Tabi." dedim ve yanına uzandım kremimi sürdükten sonra gözlerimi kapattım sıkılmıştım gözümü açtım ve açmamla bize bakan tüm kızların kafalarını çevirmeleri bir olmuştu piç smile yapıp dil çıkardım, lan oha kahretsin onur gördü yok la görmedi sorsam mı, Onura baktım ve gülmemek için kendini zor tuttuğunu gördüm elimle omzuna hafifce vurdum "Yaa gülme." diye ekledim sonra ben de dayanamayıp değişik bir hırıltı çıkardım sonra Onur "Denize girelim mi?" diye sordu oha lan ben onunla giremem ki "Ya ben girmek istemiyorum" Onur ekledi "Adet misin?" ağızım "o" biçiminde onura baktım yüzünde alaylı bir ifade yerine ciddi bir ifade vardı bu çocuk dalga geçmiyordu."Hayır , girelim o zaman" dedim onur da beni kucağına aldı lan çek elini kalçam dan diye bağırmak istedim ama yerini kıkırdamaya bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Bitmedi
Roman d'amourDaha önce şu dünyada hiç yanlız kaldınız mı? Peki ya hayatınızdaki tek yaşam kaynağınız sizi yüz üstü bıraktı mı? Ya siz,tekrar hayata tutunup "Daha Bitmedi" diyebildiniz mi?