BU BÖLÜM ONUR'UN AĞIZINDAN. ^-^
Saate bakmak için telefonumu aldım, saate baktıkdan sonra WhatsApp'ımı açtım Cemre'nin profiline girdiğimde içimde bir heyecan oldu, ben âşık mı oluyorum, hayır ben âşık olmazdım, Onur Baran âşık olamazdı. Cemre'ye günaydın mesajını attıkdan sonra telefonumu mesaj verecekmi heyecanıyla yukarıya kaldırdım "Mesaj gedi." "AHH!!" Telefonu kafama düşürmüştüm "Siktirr!! Çok acıdı" kafamın ağrısıyla mesajı unutmuştum hemen mesaja baktım oha hem günaydın demiş hem de gülen smile koymuş,çok mutluyum.
Hemen "Saat 8?" diye mesaj attım geciktirmeden "biliyorum ;)" diye mesaj attı hemen yatakdan fırladım ve üstüme lacivert şortumu giydim "Cemre ile aynı renk giymeliyim" diye iç sesimi dışa yansıtırken kafamı sağa çevirdiğimde Cemre'nin evini hatta yatak odasını görüyordum yüzümde aniden oluşan çarpık bir gülümseme ile odasını dikizlemeye başladım "Üstünü çıkartıyor baksam mı?" bikinisini aldı ve banyoya ilerledi banyodan çıktığında üzerinde bikinisi vardı altına lacivert bir şort üstüne de beyaz bol bir t-hisrt geçirdi ben durur muyum? Asla!!! ben de hemen beyaz bir t-hisrt geçirdim ve aşağıya indim yüzümü yıkadıktan sonra biraz atıştırdım ayağıma da Cemre'nin aynısından Converselerimi giydim ama şu an aklım da bir şey vardı "Ben neden Cemre'ye uyum sağlamaya çalışıyorum? Ki ben Onur Baran tüm kızları peşinden koştururken bu sefer ben bir kızın peşinden koşuyordum..."Her zaman ki site girişine gittim ve beklemeye başladım ağızı bir karış açık bana bakıyordu ağızından çıkan tek kelime "Bu kader mi?" oldu içimden ona sımsıkı sarılmak geldi ama onun yerine çarpık bir gülümseme ile ona cevap verdim, "Kaderini sen yazarsın bebeğim" dedim ve göz kırptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Bitmedi
RomanceDaha önce şu dünyada hiç yanlız kaldınız mı? Peki ya hayatınızdaki tek yaşam kaynağınız sizi yüz üstü bıraktı mı? Ya siz,tekrar hayata tutunup "Daha Bitmedi" diyebildiniz mi?