Bu sabah alarmım olmadan biyolojik saatimle uyandım , oldukça enerjiktim.
Direk mutfağa uçtum bu sefer Nesquikle yetinmek yerine kocamann bir kahvaltı sofrasııı hazırladım.
kahvaltımı vakumladıktan sonraa üstümü giymek için yukarı çıktım, telefonumu kontrol ettim hala bir mesaj yoktu gözlerimi devirerek dolabıma ilerledim kapağı açıp bakındım , sonunda değişik bir şey giymeye karar verdim.
kırmızı şortumu üstüne beyaz Obey tişörtümü giydim saçlarımı salaş bir topuz yaptım ve aşağıya inip kırmızı vanslarımı giydim, kendimi salonda ki koltuğuma attım ve kanalları gezmeye başladım e2'yi açtığımda Ellen'ı görmemle yüzümde kocaman bir gülümseme oluşması bir oldu, ama kahretsin ki bitiyordu.
Televizyonu kapattım ve evimin bahçesine çıktım, hamağıma uzandım ve şarkı dinlemeye başladım.Can sıkıntısı nedeni ile Retrica'mı açtım A/5 efektini kullanmaya karar verdim gözlerim güzel görünüyordu. çektiğim fotoğrafı Instagram'a attım,kullandığım tek sosyal hesap oydu tabi WhatsApp hariç WhatsApp'tan gelen mesajla irkildim mesaj Onur'dan dı
"Bitanemm, hazırlan bu gün yine aynı kafeye gideceğiz, ama yine yanımda olacaksın bu sefer gerçekten sonsuza kadar"
Ee zaten sevgiliydik, yok canımm yoksa evlilik teklifi mi?
Hamaktan fırladım ve eve koştum aynaya baktığımda kıyafetim fazla spor kaçıyordu.
Bu nedenle üstümü değiştirmeye karar verdim ilk olarak duşa girdim ve hızlıca yıkandım.
Duştan çıkar çıkmaz iç çamaşırlarımı giydim tercihim beyaz renkten yana oldu üstümeme de beyaz renkli uzun bir elbise geçirdim, saçlarımada doğal bir dalga verdim aynamın önünde duran papatyalı tacımı da kafama takdım hoş görünüyordum,biraz mascara biraz eyeliner ve parlatıcı hoş görünüyordu,Hızlıca aşağıya indim ve topuklu beyaz ayakkabılarımı giydim ardından aynı tempoda merdivenleri çıktım banyoda dişlerimi fırçaladım ve ağzıma bir naneli sakız attım,kapının sesini duyunca küçük taşlı çantama telefonumu attım.
....
Kapıyı açtığımda Onur karşımda bana gözlerini hiç ayırmadan bakıyordu. Üzerinde beyaz kısa kollu spor bir gömlek altında da beyaz bir şort vardı çok havalıydı benim aksime biraz spordu aslında, ben topuklu ayakkabı giymişken o beyaz converselerini gitmişti, kıyafet yorumlarımı bıraktıkdan sonra Onur'un sesi ile irkildim "Cemre, hayatım tepki verecek misin?" biraz gülümseyerek "Pardon canım duymadım" dedim.
Biraz yürüdükten sonra beyaz spor arabası bizi bekliyordu arabaya binmem için kapıyı açtı ben yavaşça bindikten sonra hızlıca kendi tarafına geçti araba çalıştıktan sonra hafif bir müzik sesi arabayı kaplamaya başladı "Çok güzel olmuşsun Cemre" yanaklarımın kızardığını hissederek "Sağol Onur" dedim.
.....
Önce ki geldiğimiz kafeye gelmiştik bu sefer içeride kimse yoktu, içimde oluşan hislere anlam veremedim, içeri girdik beni yine aynı masaya oturtdu. Garsonlar gelip "Hoşgeldiniz" dedikten sonra tüm garsonlar kafeyi boşalttı,hazırlanan masadan yemekleri yemeye başladık bu sefer olan sessizlikten içimde hafif bir korku olmuştu, Onur yavaşça ayağa kalktı ve elimi tuttu birden ışıklar üzerimize indirildi ve Scorpions'un Still Loving You şarkısı çalmaya başladı...Onur önümde diz çöktü "Cemre, sevgili olmak aşkı paylaşmaktır ama biri ile bir ömrü paylaşmak oldukça farklıdır ben seninle bir ömrü paylaşmak istiyorum sonsuza dek hep seninle yani Cemre benimle ev-evlenir misin?"tuttuğum nefesi dışarı bıraktıkdan sonra ağlama ile gülme arası bir şekilde Onur'a sarıldım, ve "EVET" diye bağırdım Onur 'da cevabımı duyunca bana sımsıkı sarıldı, elleri ile başımı kavradı ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı, nefeslerimiz birbirine değiyordu tam o sırada Onur'un dudakları benimkiler ile kavuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daha Bitmedi
Storie d'amoreDaha önce şu dünyada hiç yanlız kaldınız mı? Peki ya hayatınızdaki tek yaşam kaynağınız sizi yüz üstü bıraktı mı? Ya siz,tekrar hayata tutunup "Daha Bitmedi" diyebildiniz mi?