▲2▲

98 3 0
                                    

Arkadaşlarrr hikayemi beğendiniz mi?

yorumlarınızı bekliyorum. sıla

Dışarıda ki süpermarketten aldığım bir kaç temizlik malzemesi ile evi temizledim

"Evet,keşif zamanı." evi gezmeye başladım oldukça güzeldi üst katta yatak odam,giyinme odası,ütü odası ve misafir odası vardı tabi misafir odasının içinde de misafirler için banyo benim banyomdan söz bile etmiyorum oldukça büyük ve güzel.Alt katta ise kocaman salonum amerikan mutfağım ve evimin girişi bulunuyordu içimden "Alışveriş vakti!" diye geçirdim çantamı aldım ve çıktım hala 95.000 liram vardı bir takxiye bindim ve avm ye doğru yol almaya başladım gelmiştik şoföre parasını verip indim sırada almam gereken yeni kıyafetler vardı evim eşyalı olduğu için eşya almaya gerek yoktu "Ah!nasıl unuturum yiyecekte almam gerekiyor." ilk önce avm de ki markete girdim manav reyonundan meyve ve sebzeler aldım şarküteri bölümünden tavuk,et ve kıyma ardından evet nugget çok severdim bi kaç paket de nugget alalım  sıra geldi abur cubura ilk önce gözüme ilişen spagettiden bi kaç paket aldım ve arabaya attım sonra da çikolata bölümüne ilerledim "Hmm bitter,sütlü,beyaz" hepsinden aldım "Ahha! Orda ya la" ağızımdan bir anda çıkan bu cümle nedeni ile kendimden utanmıştım artık yeni bir ben olmalıydım ,cipslere yaklaştım "sade,mevsim yeşillikli,acılı,ketçaplı,biftekli.." derken tüm cipsleri arabaya indirmişim sonra kenarda beni bekleyen kellogslardan aldım tabi 4 adet de süt sıra geldi züccaciye bölümüne gidip sadece bir anahtarlık aldım ve kasaya ilerledim tüm aldıklarım geçtikden sonra kasiyer tatlı ve şirin yüz ifadesi ile "250.75krş" diyerek fişi uzattı çantamdan paramı çıkarttım kasiyere uzattım sağolsun başka bir görevlide aldıklarımı poşetlemişti poşetleri arabaya koydum ve avmden çıktım bu gün kıyafetler için uygun zaman değildi bir takxi çevirdim şoföründe yardımı ile poşetleri bagaja koyduk eve geldiğimde poşetleri ağır aksak eve taşıdım sıra geldi yerleştirmeye ilk önce soğuk kalması gerekenleri yerleştirdim sonrada meyve sebzeleri abur cuburlarımı ise bir çekmeceye tepiştirdim poşette kalan nazar boncuklu anahtarlığımı aldım ve evimin anahtarına takdım.

Akşam yemeği vakti gelmişdi ellerimi yıkayıp mutfağa girdim

aldığım etlerden sote yaptım ve yedim yukarı çıkıp yatağıma uzandım yüksek çıkan sesimle "Dünya Varmış!!" diye iç geçirdim.

Daha BitmediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin