Din perspectiva lui Claire
Aud usa deschizandu-se , in incapere patrunzand lumina de pe hol .
Raman in aceasi pozitie neobosindu-ma sa ma intorc , pentru ca nu am chef de persoana lui.
Oare ce ii mai pofteste inimioara ,,preasfintiei lui, marele Carter ". Ce dorinta mai are si vrea sa i-o indeplinesc , pentru ca in ultimele zile mi-a tocat creierii marunt cu prezenta , si aberatiile lui.
-Claire , minunata mea Claire ! spune apropiindu-se de mine, eu nebagandu-l in seama, asteptand sa termine ce are de spus si sa plece.
-Am o veste pentru tine , si sunt destul de sigur ca te vei bucura auzind asta! spune punandu-mi mana pe spate.
-Ce vrei Carter ! Lasa-ma in pace! spun si ma feresc intr-o parte.
-Cineva este prost dispusa astazi! Tin sa te anunt ca saptamana viitoare vom participa la o nunta de zile mari si iti spun de pe acum sa te obusnuiesti cu gandu-l , pentru ca nu vreau o scena in fata tuturor! spune venind in fata mea incrucisandu-si mainile la piept.
-Nu merg! spun intorcandu-mi privirea spre ferestra incercand sa-l ignor.
-Cum adica nu mergi? Si sa lasam nunta fara mireasa! Nț-nț-nț! Claire , Claire sa nu dezamagim invitatii! spune el aplecandu-se spre mine , ajungand la nivelul fetei mele ,ranjind.
Imi intorc privirea spre el automat , parca curentata , facand ochii mari la auzul spuselor lui.Incercam sa spun ceva dar cuvintele parca nu mai voiau sa iasa pe gura.
-P-P-Poftim? intreb in cele din urma ridicandu-ma in picioare privindu-l fix in ochi incercand sa-mi dau seama dca este vorba de o gluma proasta sau de seriozite.
-Da, ai auzit bine! Acum scuza-ma dar voi pleca, am putina treba si cel mai probabil te voi vizita mai tarziu! spune punadu-si mana pe fata mea , mangaundu-ma .
-Lasa-ma dracu odata! tip la el apucandu-l de mana plesnindu-l .
-Auu, lupisorul meu sa suparat ! spune frecandu-si mana peste care-l plesinsem.
Si paraseste incaperea razand ca un dobitoc.
Mai stau cateva clipe in picioare , incercand sa diger aceasta veste care ma lovise drept in frunte.
Cad pe pat , privind un punct fix din perete , asteptand sa ma trezesc pentru ca asta este clar unul dintre cosmarurile mele.
CITEȘTI
Căsătorie aranjată(Pauză)
Hombres LoboA impune cuiva sa facă ceva ce este greșit este însăși o greșeală. Claire Green , fata cu vise mărețe ce are parte de lupata vieții ei atunci când ii se aranjează o căsătorie pentru bani. Dar in urma unor întâmplări ce sunt interpretate greșit...