CHAPTER 1

3.9K 165 7
                                    

RAFAEL POV

"Good job Rafael. I will transfer your payment right now." Bilang si pemanggil. Saya kasi bersih bekas percikan darah lelaki yang saya baru bunuh tadi.

"Just bank in into my account." Bilang saya sambil minum red wine. Pekerjaan saya sebagai contract assassin sangat menguntungkan saya sebab bayaran yang saya terima untuk satu kerja sangat mahal dan dengan duit yang saya terima ni juga saya mampu beli penthouse yang paling mewah di New York.

"I will contact you again if I need you to do something." Mr Zolan boss saya sekarang mematikan terus talian. Contract saya dengan Mr Zolan selama 4 tahun dan selama 4 tahun tu la saya kena kerja di bawah arahan dia.

Membunuh orang sudah sebati dengan jiwa saya tidak kira lelaki, perempuan atau kanak-kanak saya akan bunuh mereka semua tanpa belas kasihan jika itu la orang yang perlu saya hapuskan. Saya sudah menjadi pembunuh upahan sejak saya umur 16 tahun lagi, dari saya masih bayi lagi saya tidak kenal orang tua saya dan orang yang telah membesarkan saya ialah Eric iaitu orang yang telah melatih saya menjadi pembunuh upahan yang mahir tanpa meninggalkan sebarang bukti. Sejak saya berumur 4 tahun lagi Eric telah melatih saya menggunakan senjata seperti gun, pisau dan sebagainya. Tiba-tiba handphone saya berdering menandakan ada panggilan baru masuk. Saya tengok nama pemanggil yang call saya, nama 'Tommy' tertera di skrin terus saya swap answer.

Tommy: Hello Rafeal

"What do you want?" Jawap saya dengan nada malas-malas. Tommy la satu-satunya kawan baik saya dan dia juga contract assassin macam saya cuma yang membezakan kami ialah Tommy tidak bunuh perempuan dana kanak-kanak dia hanya bunuh lelaki sahaja.

Tommy: Jom lepak di club kita malam ni.

"Malas." Balas saya pendek.

Tommy: Come on man. Lama sudah kita tidak hangout sama-sama sebab kerja kita.

Si Tommy cuba pujuk saya pigi club malam ni last-last saya agree juga dengan Tommy lepak di club malam yang baru kena buka hari ni. Lepas saya end call sama Tommy saya terus masuk bilik air mahu kasi bersih badan saya. Selepas 15 minit saya mandi saya ambil black V neck t-shirt, black ripped jeans and black leather jacket dari walk in wardrobe saya. Selesai saja saya pakai baju saya spray cikit perfume siap semua saya capai jam, kunci kereta, wallet dan handphone saya sebelum pakai kasut. Kereta Audi R8 milik saya meluncur laju di jalan raya menuju ke Bandar.

Club malam Tommy dan saya untuk jumpa malam ni di kelab malam yang baru dibuka yang diberi nama Sexy Night Club. Keadaan dalam club ni sangat bising dengan music yang kuat. Tiba-tiba saya seorang perempuan yang menarik perhatian saya. Perempuan tu nampak innocent sangat tapi masuk kelab malam macam ni, nampak sangat dia berasa tidak selesa dengan dress yang dia pakai tu tapi dress tu nampak sesuai dengan dipakai oleh dia dengan body dia yang slim da nada S line.

"Such a innocent woman." Bilang saya sama diri saya sendiri. Si Tommy sana di atas pentas sudah sibuk menari dengan perempuan lain. Tiba-tiba handphone saya bergetar menandakan ada message baru masuk.

[Got new job for you boy. The information already been email to you] – Mr Zolan

Baru saya mahu relax sekejap sudah ada job baru. Saya buka email melalui phone saya untuk baca information orang yang perlu saya hapuskan.

NAME: ROLAND SMITH

AGE: 27

OCCUPATION : CEO OF ELEC COMPANY

Selepas saya baca semua information orang yang perlu saya bunuh saya tutup email saya. Tommy datang ke meja kami selepas dia habis menari.

"I got new mission." Bilang saya sama Tommy.

HITMAN (COMPLETE)Where stories live. Discover now