Не ми отнемай всички цветове

16 5 2
                                    

Пламтеше огън в очите им. Страстен и изпепеляващ, точно като любовта им. Трудно беше, когато и двамата знаеха, че всяка следваща целувка е една от последните им, но може би именно тази мисъл ги влудяваше и превръщаше всеки техен допир в опиат. Сякаш невидими магнитни сили привличаха телата им и не им позволяваха да съществуват едно без друго. Не и в този момент когато градът беше затихнал и хора без лица се разхождаха по безименните улици.
Небе обсипано със звезди.
Тихи вълни.
Любов на плажа.
Нима не бе това за което те жадуваха?

Лежаха на студения пясък, гледайки звездите. Грийни-тези на небето, а Бен-тези в очите на Грийни..
-Бен Бен, само виж тези звезди!- развълнувано го подгони Грийни.
-Гледам ги..-усмихна се тъжно Бен.
Последва въздишка, Грийни затвори очите си и каза:
-Моля те, Бен..не прави това по-трудно от колкото е..
-Защо.. защо не? Особено щом знам, че винаги ще боли.-стегна той челюстта си.
Може би в опит да отнеме мъката му, Грийни впи устните си в неговите. Бен отвърна на целувката обгръщайки лицето му.
-Ще искам да страдаш..-промълви тихо Бен, отмествайки лецето си на само милиметър.
-К-какво?
-Ще искам да те боли, защото ще си далеч от мен, ще искам да си платиш, за неща, които си направил в миналото...ще страдам по теб и ще се моля и ти да страдаш по мен.
-Знам.-кратък и ясен беше отговорът на Грийни, но казваше толкова много.
-И...те обичам-лек трепот се усети в гласа на Бен.- Съжалявам, че го казвам за хиляден път тази вечер, но ти заслужаваш да знаеш.. Боже, защо чувствам това като сбогом.
Грийни прегърна Бен.
-Не..аз съжалявам... съжалявам, че този път ще имаш право да се надяваш на нещастието ми.. Но знай, че ще ме боли най-много ако знам, че теб самия те боли. И..и аз те обичам.

Тази предполагаемо последна тяхна нощ, в която бяха заедно премина бавно и наситено. Сякаш светът предостави всичките си цветове само на тях, само за тази вече за да ѝ се насладят напълно. Но уви.. възможно ли бе това щом нямаха сили дори да помислят за момента, в който им бе предначертано да се разделят.

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: Jan 26, 2018 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Щастлив ли си сега? 💫Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang