Primul adio nespus

46 5 0
                                    

-Buna dimineața!
-Buna, cum ați dormit pe jos!
-Toți 5 intr-o camera înghesuiți, pentru mine e prima oară, dar nu pot sa zic ca nu mi-a plăcut!
-Ne bucuram ca ai acceptat sa vi Simone!
-Eu mă bucur ca a dormit iar Nori cu mine!
-Emma tu cum ai dormit?
Nu se auzea nici un răspuns. Ingrijorați am sărit din pat, dar Emma nu era în el. Am început sa strigam prin casa pe afară, ne am îmbrăcat și am alergat sa o căutăm, iar eu m-am dus la ea acasă și am deschis direct ușa țipând:
-Dmn Stefan, unde este Emma?
În casa nu era nimeni nici picior de om!Am sunat la politie, iar apoi ne-am strâns toți în fata casei ei!
-Cum sa dispară așa dintr-o data?
-Hai sa o căutăm noi!
-Eu și Crina rămânem în sat, voi băieți luați masina mea și duceți-va pe drumul spre intrare.
-Pandy, crezi ca?
-Nu, ceva sa întâmplat pentru ca au plecat, bagajele sunt făcute, nimic nu mai e în casa cu excepția mobilii, iar mașina lipsește!
-Dar aseară a zis ca ea rămâne aici!
-Ăsta e si misterul, trebuie sa-ti zic ceva! și, îi întind telefonul pentru ai arata cele doua mesaje.
Ea se uita la mine și speriata îmi zice:
-Înainte sa ne naștem noi mama lui Simone a murit în urma unui astfel de apel, mama îmi povestea când eram mai mica sa am grija cu cine vorbesc pentru ca în satul ăsta este cineva care la fiecare 50 de ani cauta o alta persoana și îi distruge viața pentru a pedepsii întreg satul.
-De ce? Cum de nu știam asta?
-Se întâmplă deoarece, satul a fost blestemat de cineva pentru fericirea pe care o avea în trecut, eram cunoscuți ca o mina de zâmbete pentru cei care intrau și ieșeau de aici! Dar primul act de genul ăsta i sa întâmplat mamei lui Simone, probabil nu ți sa zis ca sa nu te sperii!
-Avem vestii noi, spuse un polițist!
-Se pare ca un avion a decolat spre Anglia azi dimineață la ora 8 în care se aflau și cei doi, deci sunt bine și în viața!
-Dar de ce sa plece?
-Momentan tot ce a vrut sa ne zică tatăl Emmei este ca vrea o viață mai bună pentru fiica lui.
-Adică a plecat așa pur și simplu, sunai pe băieți și spunele sa se intoarca!
-Bine!
-Băieții, sunt Crina, veniți totul e în regula am găsit-o teoretic!
În zece minute băieți se și întorc în fata casei lui Emma și ne întoarcem cu toții la mine lăsând polițiști sa se ocupe de caz!
-Cum a putut sa facă asta fără sa zică nimic..?
-Cea mai buna prietena a mea!
-Nu a vrut sa te supere, sau nu a stiut!
-Măcar un bilet de adio!
-Un adio nespus, înseamnă ca nu e adio ci e ne vedem în curând! spuse Simone.
-Simone vreau sa vorbim despre mama ta! îl iau direct fără sa mai ocolesc deloc.
-Nu! acesta răspunse uitandu-se urat la mine și plecând cu tot cu Nori în bucătărie.
-Lasa-l, uite noi săptămână asta plecam acasă cu cine crezi ca o sa ramai, dacă vrei sa fie bine împrietenește cu el!
-Nu!
-Atunci, du-te acasă! Îmi zice Edward sfâșiat și sumbru.
-Stai, fie bine!
-Noi plecam, acasă, acum Crina!
-Ce de ce?
-Așa, vorbim la telefon, pa!
-Pa!
Eu mă uitam la Crina și ea la mine, nu ne-am spus adio și nici pa, știam ca Edward și-a dat seama ca eu eram cea blestemata și nu voia sa pățească și el și Crina ceva și l-am înțeles, așa ca i-am făcut un semn din cap, iar Crina si-a mutat privirea stergandu-si lacrimile și uitandu-se înainte la drum.
A fost ultima data când mi-am văzut toții prietenii la un loc, Simone a rămas în bucătăria mea o zi întreagă facandu-mi mâncare asiguranu-se ca sunt bine.
Dar acum sunt iar singura, deșii am primit un prieten nou în casa pe Nori!

Demonul meu ești tuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum