Nothing left

65 3 0
                                    

Capitolul 2

Băiatul nou

Dupa ce ajunsesem in parcul central , acolo deja ma astepta Tony cu un colet in mana ... ma duc spre el ...

Fredi : Aaaam , salut .... da cei cu coletul ala din mainile tale ?

Tony : Hei salut , pai nu sunt chiar asa de sigur , un tip mi la dat si mi-a zis sa til dau tie ...

Fredi : Siii ?! ... Ce mai astepti , deschidel odata ma pula ce stai .

Tony desfacu ambalaju care proteja acel colet . A rupt si ce mai era lipit de colet .... Era o cutie din plastic care avea o mica incuietoare .

*am deschis cutia*

In ea erau cateva zeci de pungi cu ceva praf in ele ... prima oara ne-am holbat amandoi ciudat la ele iar dupa Tony a scos un sunet ciudat gen * Ooooououiuououououououaiiiiiiii*

Tony : Maaa , tu stii ce acem noi aici?

Fredi : Aaam , praf ?

Tony : Defapt , droguri ....

Fredi : uau , aaam nu prea stiu ce sa zic nici macar nu putem fii siguri ca astea sunt droguri , pot fi oricealtceva ....

Tony : Ai dreptate ... Hai ca le tin eu pentru un timp pana ne dam seama ce sunt si ce fac ... ok ?

Fredi : Sa facut

Dupa cei doi , si-au luat ramas bun si s-au dus fiecare cu "treaba" lui ...

Tony se duse cu un taxi acasa ...

Fredi o lua pe jos , oricum era o zi frumoasa cu soare si alte cacaturi deastea'

Iesind din parc , se indrepta spre casa unde statea Fredi cu mama lui ... pe drum aproape de casa lui o observa pe Kate cum vomita intr-un gang ...

Fredi : Hei .... Kate , esti bine ?

Kate : Ah ... hei ... T .. T ... Tony , da Tony te chema ?

Fredi : aaa , mnuu , eu sunt Fredi , Tony e prietenul meu cel mai bun ...

Kate : A... scuze , tu esti baiatul cel nou ... mda scuze iarasi da mna

Fredi observa ca Kate era umpic mai mult decat beata ...

O lua in brate si o duse la el acasa ca oricum casa era la 2 pasi de gangul acela....

O puse pe Kate in patul din camera lui , mama lui nu era acasa asa ca nu se suparase daca era cineva atata timp cat nu stia acest lucru ....

Fredi ii dadu jos tricoul cu voma de pe ea si o lasa in sutien si blugi .... bineinteles ca Fredi ca majoritatea "masculilor" intimidati de femeie a vazut forma sanilor care ii stateau bine pusi intr-un sutien rosu inchis .

Kate nici nu stia ce se intamplase cu ea...

Fredi se uita la ea si in secunda urmatoare la prins niste furnicaturi asa ca sa dus sa caute in dulap un tricou care sa il dea lui Kate

Gasi unu care se vedea ca era de baieti

Dupa ce a intinso pe Kate in pat , i-a dat jos pantaloni si a invelito cu o patura subtire ... a tras draperiile si a lasat-o sa doarma

Asta a fost si cu Capitolul 2 .... cred ca 3 apare maine :D

Nothing leftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum