Nothing left

40 3 0
                                    

Capitolul •10•

Amintiri.....

Dupa ce Fredi accepta sa il ajute pe fratele mai mic a lui Tony (Mike)

Dupa ce terminase de vorbit cu Mike , intra inauntru in pub , unde inca se tine petrecerea de ziua lui...

Deschizand usa , din start simtii ca ceva e ineregula...

Se duse spre camera in care se tinea petrecerea , acolo vazu un pusti de o varsta cu el care o lua pe Kate si incepu sa o sarute brutal ...

Urmatoarea secunda Fredi se inrosi de nervi si intra prin multimea de oameni care dansau acolo .... secunda urmatoare puse mana pe umarul acelui tip si il trase asa de tare ca il doborase , se urca pe el si incepu sa ii incarce fața cu pumni grei si duri ...

Kate puse mana pe spatele lui si ii ceru sa se opreasca ... dintr-o data toata lumea se opri si se uitara la bataia care tocmai avuse loc ...

Kate il intoarse pe Fredi cu fața spre ea si il luara in brate .... din spatele lui Fredi , ,,pustiul" se ridica , luase un scaun si il sparse pe spatele lui Fredi .... Fredi cazu la pamant , kate il inpinse pe acel ,,pusti" dar el o prinse de mana , o ridicase pe sus si pleca .... Fredi inca zacea pe jos ......

......

......

......

......

......

•-Alo ?

-buna tati , sunt eu Fredi...

-Buna fiule ( spuse el cu o voce calda )

-Cand vii acasa ? ....

-....

-Mie si mamei ne e foarte dor de tine

-Uite fiule eu mai am treaba .... inca nu pot veni , am jurat pentru țară ca voi lupta pana la final ...

-Bine , dar terog sa ai grija de tine

-hm* Asa o sa fac .... acum ia spunemi tu , ce ai facut la scoala? ( spuse el chicotind )

-pai azi am luat un ,,FoarteBine" la scoala si mi-am facut insfarsit primul prieten ...

-Da? uau ce fain , si cum il cheama ?

-il cheama Tony , avem foarte multe in comun...

-....e....g......c.........nu......a

-tati ?! tatii

-.....

-alo ?! Tatiii ?

-.....

•sfarsitul conversatiei•

......

.......

.......

........

........

.......

.......

......

Fredi isi deschise ochii si vazu ca era intr-un pat , mama lui statea langa patul lui .... plangea

Fredi: mma...ma...

Mama: h.... Fredi ?! esti bine ( spuse ea plangand si luandul in brate )

Mama: am crezut ca nu vei scapa

Fredi : au , ia-ma mai usor inca ma dor toate ....

Mama: a... scuze ..... am crezut ca nu o sa te mai trezesti ....

Fredi : .... cat am dormit ...

Mama : pai fiule .... vreo 4 zile

Fredi ramase uimit si isi inghitii saliva ....

Fredi : Kate .... KATE .... unde e ....

Mama : imi pare rau dar din cate am inteles a plecat acasa si nu a venit aici sa te viziteze , nici macar pe la mine nu a venit ( acasa )

Fredi : nu ...... Kate ...... KATEEEEEEE!!!!!!!!

Fredi incepu sa il ia transpiratiile si inima ii batu din ce in ce mai tare .....

Mama: nu , stai calm ..... SORAAAAA !

Fredi incepu sa urle si sa planga ....

Sora ajunse la timp sii il injecta cu medicament si calmante

Fredi adormi.....

In dreapta patului , pe noptiera era o poza inramata cu tatal lui care era in costum de armata .... pe spatele ramei scria ... CITEZ : ,, Va iubesc mult .... probabil asta va fii ultima mea scriisoare .... voi merge in Iraq .... si va trebui sa fac o misiune de recunoastere ..... Sper sa va mai pot scrie .... va rog sa nu va ingrijorati ..... Va iubesc ...."

•Alexandru Taro•

•1999•

Nothing leftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum