Nothing left

42 2 0
                                    

Capitolul 8

Doar ceva...

~Dupa o saptamana de la incidentul nefericit ~

Ora - 7:24

Fredi nu putu sa doarma , nu a dormit aproape nici o noapte din ziua aceea ...

Fredi statea intins in pat ... se uita pe tavan si se gandea ce va face

Dintr-o data suna telefonul

...

...

.....

-Alo ? (spuse Fredi pe un ton sictirit)

-Buna

-Salut....

-Hai in gang peste 30 de minute

-....

-....

-Bine dar cine esti ?

-.....

-...

*Sfarsitul conversatiei*

Fredi se ridica din pat , se imbraca cu ce apuca , isi luase ceva bani , pachetul de tigari si pistolul ( politistului ) si cobora scarile incet ca totusi era dimineata ....

Isi luase ceva din frigider si se puse la masa si incepu sa manance , deschise televizorul....

*STIRI*

:~ BUNA ZIUA DOAMNELOR SI DOMNILOR ... ASTAZI AVEM UN SUBIECT MAI DELICAT ... ACUM CATEVA ZILE A FOST SPARTA O PETRECERE CU GOLANI , LA PROPRIU SPARTA .... IN ACEA CASA CARE SE PAREA A FII SEDIUL DE PETRECERI ILEGALE , CINEVA A MENTIONAT PRINTR-UN APEL TELEFONIC CATRE POLITIE CA SE VINDEAU DROGURI EXTREM DE PUTERNICE ... SE PARE CA AU FOST NUMAI CATIVA PRINSI DIN CARE TREI MORTI ... DIN SURSE SE SPUNE CA MORTII S-AR FI SINUCIS INAINTE CA POLITISTII SA INTERVINA .....

*Se inchise televizorul*

Fredi nu mai putea .... incepura sa planga ... isi aduse aminte de fata lui Tony inainte sa sara ... si ca la salvat ... stia ca o sa moara ...

Se uita la ceas si vazu ca este ora 7:56

Terminase de mancat si plecara ...

Pe drum isi aduse aminte ca la stiri mentionase ca cineva a dat un apel telefonic catre politie ....

Ajuns la gang ... se uita dar nu vazu pe nimeni .. se plimba umpic prin gang ...

Dintr-o data simti cum o mana il prinse de umar...

Fredi se speria si scoase pistolul si se intoarse

Kate : Hei ! stai !! sunt eu ... Kate .... nu trage ...

Fredi se uita in ochii ei ... arma ii picase din mana si se lovise de pamant

Fredi cu lacrimi in ochii o luase pe Kate in brate si ii spuse ,, Mi-ai lipsit ..... esti prima persoana cu care ma vad de la incident in coace"

Kate cu lacrimi in ochii ii spuse ca si ei ii fuse dor de el ...

Kate : Mi-ai lipsit ingrozitor de mult .... Spuse ea pe un glas tremurand

...

Kate : vreau sa imi cer scuze pentru faza aia la pub ...

Fredi : E trecut ..... e uitat ....

Fredi isi luase arma de pe jos si o bagase inapoi in buzunar

Kate : Cum te mai simti ... de atunci ?

Nothing leftUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum