Capitolul 9
Umpic mai mult...
Ora-10:43
Fredi fu trezit de un sunet care i se paru a fi de stranut de fetita...
El isi deschide ochii si vede ca era doar in boxeri si in brate o tinea pe Kate ...
Zambii .... se uita la ea , vedea ca era cu capul pe pieptul lui ... si ea doar in chilotii...ea dormea asa de bine
Secunda urmatoare se ridica si o invelise bine pe Kate ....
Iesi incet din camera si apropie usa dupa el ...
Indreptanduse spre baie auzi un sunet ca si cand ceva sar fi spart ... speriat fuge spre bucatarie , coboara scarile si acolo .... o vede pe mama lui care scapase o sticla de vin ....
Vinul era unul rosu .... demisec .... sa imprastiat peste tot in bucatarie .... se vedea cum pe jos curgea incet spre picioarele acel vin .... se putea vedea reflexia lui in el ...
Fredi : Mama ? totul e bine
Mama : ....
Mama : Da .... scuza-ma , mi-a scapat ....
Fredi : esti bine ? .... te-ai taiat ?
Mama : nu ... adica .... sunt ok ....
Fredi se uita spre mama lui care era cu spatele la el si se sprijinea de chiuveta ....
Fredi urcara scarile si se duse spre baie ... el vazu ca in capatul holului era usa de la baie deschisa ....
Fredi isi aminti ca o inchise dupa el
Se indrepta umpic comfuz ....
Deschise usa mai larg si o vazuse pe Kate ....
Kate se intoarse cu capul spre Fredi si ii spuse...
Kate: .... neata iubire ...
Fredi : hei .... buna dimineata si tie pui ....
Kate : ăm .... vreau sa iti spun ceva ...
Fredi : .... da .... spune ...
Kate : uite .... pai ............ Sunt insarcinata
Fredi se orpi din respirat pentru o clipa si incepu sa ranjeasca .... foarte confuz scoase un sunet ,, he .... he..........hă ? "
Kate incepu deja sa rada
Kate : am glumit
Fredi incepu sa rada si el si o luara in brate .... se sarutara si ii spuse cu greu in timp ce se sarutau
Fredi : azi .... sunt .... numai ..... al .......... tau .......
Kate zambi si ii trase o palma păstă cur .....
Fredi scoase un sunet gen capra care naste
Fredi : eu ma pun sa fac un dus .... vi si tu ?
Kate : bine .... hai .... e randu lu mami sa te spele pe spate ( spuse zambind )
Fredi isi daduse jos perechea de boxeri si se baga in cabina de dus
Kate isi aruncase tricoul lui si chiloti pe unde putea si intrara in cabina
Fredi incepu sa o sarute si cu o mana o tinea de talie iar cu alta da drumu la apa .... apa incepu sa curga pe ei
Fredi : sa sti ..... chiar vreau sa sti ca tin la tine si te iubesc ....
Kate : si eu te iubesc ...
Cei doi se sarutara .... Fredi o trase cat mai aproape de el .... el incepu sa o sarute pe gat .....
........
Jos in bucatarie se afla mama lui Fredi care plangea ..... nu mai stia ce sa faca .... ii ducea lipsa sotului ei ..... isi luase geaca si iesise afara....
.......
Dupa ce terminara cu dusul cei doi se uscara si isi luara niste haine .... Kate se uita la Fredi si ii furase tricoul care tocmai sil puse ...
Fredi : hei .... iara imi porti tricourile ( spuse el zambind )
Kate zambea si se uita la el cu niste ochi mari de tot
Se imbracase .... fredi isi luase mai multi bani .... ca daca tot avea acum destui ....
Cei doi coborara scarile ....
Fredi observa ca nu mai era mama lui .... se uitara umpic prin imprejur dar nimic ....
Cei doi iesira pe usa .... lui Kate ii suna telefonul ....
Kate se duse umpic mai departe de Fredi si incepu sa vorbeasca la telefon
Dupa vreo 5 minute cei doi se plimbara impreuna tinanduse de mana .... dintr-o data Kate zise sa mearga impreuna la pub ....
Fredi accepta si dand un telefon dupa un taxiu ajunsera in cateva momente
In fata pub-ului .... Fredi intra pe usa .... era liniste .... dintr-o data
TOTI IN COR : La multi aaaaaaani !!!
Fredi incepura sa aiba lacrimi in ochi ....
Kate : vezi iubitule .... nu am uitat ca azi e ziua ta ....
Fredi dupa atat stres nici de ziua lui de 17 ani .....nu mai stia .... era bucuros.... a baut .... a mancat tort .... si cel mai important sa distrat cu colegii lui ..... dupa vreo 4 ore bune .....
Fredi iesi afara ....
? : Hei .... tu .... tu trebuie sa fi Fredi... ?
Fredi : am .... mda eu sunt ...
Mike : nu ma mai tii minte .... sunt eu ... Mike .... fratele mai mic a lui Tony
Fredi se uitara in ochii lui si observa aceleasi gene ca si a lui Tony ....
Cei doi se imbratisara .....
Fredi : uau .... au trecut cativa ani .......
Mike : asa este , uite am venit sa iti propun un fel de propunere
Fredi : te ascult...
Mike : uite .... stii si tu ca la acea petrecere .... a fost o persoana care a chemat acei politisti ...
Fredi : a ... mda .... imi aduc aminte
Mike : trebuie sa ma ajuti sa aflu cine e .... Tony nu trebuia sa moara !! nu asa .... !
Fredi sta o clipa ....
Fredi : Te voi ajuta !
.....
CITEȘTI
Nothing left
Teen FictionUn puști care nu prea știe ce să facă cu viața lui... Se îndragostește de o prea frumoasă fata pe nume Kate .... Povestea se complica pe parcurs ce nu mai e mult timp pana Fredi va pleca..... Autor : Ilieș Alex...