Capitolul 4
Înlăturat
Fredi se trezii adoua zi , isi luase lucrurile ( ghiozdan , pachet de țigari , 2 sticle de vodka si ceva bani )
Nu mancase , o sarutase pe mama lui si apoi iesisera pe usa sa plece spre liceu
Pe drum se intalni cu Tony care avea un van
Fredi : uaha * de unde ai frumusetea asta ?
Tony : eh* un cadou de ziua mea din partea rudelor
Fredi : Super frate ! hai, unde mergem ?
Tony : Directia ... inchisoare ( liceu ) , daca nu ai uitat avem test azi la chimie si sa mor eu daca am invatat ceva . ~Spuse Tony razand~
Fredi pai am adus si eu micul de jun , daca nu e cu suparare , pot sa intru ? ( in van )
Tony : hai ma , urca sus ... sper ca ii de aia tare
Fredi : stai linistit am 2 , una acum iar a doua dupa ore
Cei doi isi pusera 2 shoturi de pers. si le azvarli pe gat . Ajunsi la liceu ... Fredi o vazu pe Kate sa para in regula , dar vedea ca e cu Olive si Lesba ( de la lesbianca .... ca nu multa lume ii stia numele ei ) Fredi fu' surprins , el crezu ca se certasera .... Bine acum ce vrei , cel mai popular grup din liceu .
....
...
..
Dupa ore , cei doi iesisera in fuga spre van si se apucara sa bea si isi aprinsera niste tigari . dupa ce terminase si a doua sticla si un pachet de Camel , cei doi pornira spre o petrecere care era organizata undeva pe la inafara orasului intr-o cladire imensa .
Ajunsi acolo , intrara si incepura sa bea si sa petreaca , acolo Tony flirta cu o bruneta care se vedea ca nu vroia sa stea si sa discute doar , Tony ii tot ridica fusta si ea se prefacea ca nu ii place ... cei doi mersera la etaj ....
Fredi se puse pe o canapea si isi aprinse o tigara ..... se puse langa el o fata , era cam intuneric , erau numai luminile de la reflectoarele colorate in verde , rosu , galben si albastru . Se uitara mai atent cine se puse langa el si observa ca e Kate ....
Fredi : *prin zgomotul facut de muzica data la maxim* Heeei , buunaaa .... Kaaate
Kate : Heeeei Freediiiiii
Fredi : haaai intr-uuuun looc maai retraaas ! Bineee ?
Kate il luase de mana si se duse cativa metri mai incolo caci era o camera imensa si mai aveai si locuri unde sa te relaxezi nu doar sa petreci
Cei doi se asezara pe o balustrada si incepura sa vorbeasca ...
Kate : Dar , tu ce cauti aici ? Singur ...
Fredi : aaam nu sunt singur , bine , acuma sunt pentru ca Tony sa dus sa si-o traga cu una de aici
Kate : hehe* macar se distreaza
Fredi : asa e .... dar tu , esti singura ?
Kate : nu , am venit cu prietenele mele ( Olive si Lesba ) dar ele se distreaza pe ringul de dans ... eu am preferat sa stau si sa ma linistesc umpic
Fredi : ... lafel
Kate : uite .... imi pare rau pentru aseara ....
Fredi : dece , a fost un sarut bun.....
Kate : aaaam .... eu ma referam ca am plecat fara sa iti spun ceva ....
Kate scoase din geanta ei , tricoul lui Fredi
Kate : uite asta am vrut sa iti dau ieri dar .... mno , stii bine ce sa intamplat ...
Fredi : amm ... mersi
Kate se uita in ochii lui Fredi si admira cum luminile ii se oclindeau in ochii lui mari si caprui ...
Fredi se apropie de ea si o saruta ...
Cei doi se sarutara si incepura sa se excite , Fredii ii dadu jos tricoul lui Kate , Kate se opri....
Kate : Stai ... nu putem
Fredi : ău .... scuze , am crezut ca ....
Kate il saruta inainte ca el sa termine ultimul cuvant ...
Kate il luase de mana..
Kate : Haide la mine acasa , terminam acolo .... bine ?
Fredi : aaaam * isi inghiti saliva ramasa in gat* daaa , adica , da ... ar fi mai bine
Cei doi iesira din cladire si luasera un taxi
Ajunsi la casa lui Kate , cei doi intrasera incet si mersera spre camera fetei .......
Sfarsit de capitol 4
Abea astept sa vad ce o sa se intample in continuare :D
Dedicatie : Luv ya ... Panda
CITEȘTI
Nothing left
Teen FictionUn puști care nu prea știe ce să facă cu viața lui... Se îndragostește de o prea frumoasă fata pe nume Kate .... Povestea se complica pe parcurs ce nu mai e mult timp pana Fredi va pleca..... Autor : Ilieș Alex...