Aşk deniz gibidir; ilk bakışta dümdüz berrak başta herşey güzel gelir. Herşeyine taparsınız o kişinin, tepeden tırnağına kadar hemde sonra deniz dalgalanmaya başlar. Siz içine girdikçe ayağınız git gide yerden kesilir. Artık taptığınız kişi zannettiğiniz kadar tapılası değildir. Bir rüyadan uyanmışsınızdır ve deniz sizi iyice içine alır, sonra git gide derinlere açılırsınız, dahada derine ve dahada derine sonuç ne mi olur? Ya boğulursunuz ya da boğulursunuz.
Onun aşkında, onun kollarında...
Aşk yapmam dediğin herşeyin ortasında kendini bulmaktır. Sürekli onu düşünmek onun dışında hiçbir şeye yer verememektir. Bir tek ona inanmak bir tek ona güvenmektir. Kıskanmaktır aşk ne yaptığını an ve an merak etmektir. Onunla ilgili herşeyini bilmek istersin dününü bugününü yarınını her zaman yanında olmak istersin ona sarılabilmeyi koklayabilmeyi bir kez olsun gözlerine bakabilmeyi istersin. O iyi olduğun da iyi olur o kötü olduğunda kötü olursun. Onun için ağlar onun için üzülürsün. Bir tek sana ihtiyaç duysun bir tek seni sevsin istersin sahiplenir koruyup kollarsın. Yeri geldiğinde onu uzaktan izler onun mutluluğu için kendini hiçe sayarsın aşk fedakarlıktır kendini arka plana atmaktır. Aşk ben değil biz olabilmektir....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ?
Non-FictionSence aşk ne? yani nasıl bir şey neler hissettiriyor insana? Tanıdıklarıma sordum ve cevaplar oldukça ilgi çekiciydi. Sizde sizin için aşkın anlamını söylerseniz çok sevinirim..