Bana göre bazı şeylerin tanımı yoktur. Aşk'ta bunlardan birisi. Bir şeye karşı olan hislerini,görüşlerini ne kadar çok belli etmek istesende, kelimeler yetersiz kalır. Her güzel sözü ona söyleyeyim dersin. Hatta bir zaman gelir,kendini önemsemezsin her şeyini ona adarsın. Bence aşk tanımsız bir isimdir. Tanımsızlığa verilen addır. Aşık olmak için ayların veya yılların geçmesine gerek yok aslında. Ya da aşık olduğun kişinin güzel/yakışıklı olmasına gerek yok. Hatta onun dış görünüşünü bilmene gerek yok. En önemlisi hissetmektir. Günü geldiğinde nefret etmektir. Bazen arafta kalırsın,hem seversin hem nefret edersin. Kötü sözler söylersin,kötü şeyler düşünürsün ama sonra üzülür hatta ağlarsın. Çünkü hiçbir zaman ona bu şeyleri söylemek istemediğini bilirsin.O kadar seversinki,içine sığmaz göklere çıkmak ister. Sonra bir bakmışsın,sevgin göklere çıkmış. Gördüğün bulutların yerini sevgin kaplamış. Sonra o bulutlara yükselmek istersin. Kanatsız meleğinin seni uçurmasını. Uçarsında. Fakat çoğunlukla yağmur yağar hikayelerin sonunda. Ne kanatsız melek kendini tutabilir nede seni. Düşersiniz önce. Sonra bulutlarınız yok olur. Bulutlarınıza verdiğiniz sevgi her bir damlada yok olmaya başlar. Çaresiz kalırsınız.Yapacak bir şeyiniz yoktur ve ağlarsınız.Kendinize zarar vermeyi düşünürsünüz.Çünkü o sizden daha önemliydi. Sevmenin zamanı olmadığı gibi vazgeçmeninde zamanı yok. Çünkü ne zaman seveceğinizi bilemezsiniz. Fakat bildiğniz tek şey,onu sonsuza dek seveceğinizdir.Bu yüzden daha perişan olursunuz. Biraz zaman geçer ve sevmediğinizi düşünür,kendinizi kandırırsınız. Ama geçmemiştir. Akan o sevgi damlalarını biriktirdiğiniz,kalbinizde ki yer en diptedir. Onu dipten çıkarmaya yetecek şey odur.Onun ismidir.Onun yaptıklarıdır.Onun kalbinizde bıraktığı acıdır.Unutacağınızı düşünüp yola devam edersiniz. Fakat siz aşkı unutsanız bile aşk sizi unutmaz.
İşte benim tanımsızlığın adı olan aşkın tanımı budur.
Ama tüm bunlara rağmen hala ayaktaysanız ve hala birlikteyseniz helal olsun amk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk ?
No FicciónSence aşk ne? yani nasıl bir şey neler hissettiriyor insana? Tanıdıklarıma sordum ve cevaplar oldukça ilgi çekiciydi. Sizde sizin için aşkın anlamını söylerseniz çok sevinirim..