2.rész

63 6 0
                                    

- Terhes vagyok. - mondta ki boldogan.
Mi csak néztünk a vakvilágba apával. És egyszer csak megszólalt.
- Hát ez csodálatos hír! - mondta boldogan a nagy képével.
- Na basszus. - sutogtam magamnak. De lehet kicsit... meg hallották.
- Tessék Anne. - próbálta kérdőre vonni suttogásom, anya.
- Juhu..... - adtam ki magamból egy mentö, hamis juhut.
- És? Mióta? - kérdezte érdeklődve apa
- Már egy hónapja. - mondta boldogan anya.

Na én itt akadtam ki és már suhantam is Dorothyt fel hívni.
- Én ezt tovább képtelen vagyok hallgatni. - mondtam hallkan a lépcső tetején, hogy meg ne hallják.

______________________________

📞 Dorothy📞

D.: Na szia!
A.: Szia. - köszöntem.
D.: Elég jól ismerlek ahoz, hogy tudjam valami gond van. - hallhatta a hangomon..
A.: Ja. Anya terhes.
D.: Dehát az jó hír nem?
A.: Ja. Nagyon jó. Nem gondoltam volna, hogy ezeknek van idejük még khm...
Hallottam egy kisebb kacajt Dorothytól és elkezte, hogy milyen jó lesz.
D.: Az tök jó. Lesz egy kis tesód. Tudod majd babusgatni, jatszotok majd. Tök jó!!!
A.: Aha. Na én nem fogom babusgatni. Megyek el inenn. Költözök. Végül is betöltöttem a 18 - at.
D.: Na és mégis hova mész??
A.: Azt még nem tudom. De minnél hamarabb veszek egy lakást. Csak azt még nem tom, hogy miből.
D.: Hát 9 hónap alatt nem tudsz egy lakásra valo pénzt összeszedni.
A.: 8.
D.: Mi?
A.: 8 hónap.
D.: Akkor meg vékkép.
Egy kis csönd telepedett a hálózatra. (Mert hát nagyban gondolkoztam, Dorothy meg nen tudom mit csinált)
A.: Úgy döntöttem Kevinhez költözök amíg nem szerzek valahonnan pénzt.
D.: De Kevin veszélyes.
A.: Lehet, de csak neki van kibérelhető szobája... olcsón... és még az is lehet, hogy ingyen is odadja.
D.: Ne használd ki a szeretetét amit irántad táplál.
A.: Már pedig biztos, hogy nem fogok itt maradni. Na cső.
Letettem és még azt se hagytam, hogy elköszönjön.

Miután át gondoltam a beszélgetést fel hívtam Kevint.

______________________________

📞Kevin📞

A.: Halló?
G.: Szia baba.
Nahát! Megint tök részeg.
A.: Szia.
G.: Mitszeretnél édes.
A.: 1: Ne hívj édesnek. 2: Szeretném kivenni a szobát.
G.: Oké édes. De csak akkor ha most kijösz a parkba találkozni és ott meg beszéljük a szobát.
A.: Oké.
Tudtam, hogy rossz ötlet, de kell az a szoba.
D.: Akkor a parkban. Várlak cicus.
És kinyomta.

Miután rájöttem, hogy nem ártana gázsprét vinnem magammal, meg próbáltam valami viselhető állapotba hoznom a hajam.

Miutan ki vasaltam a hajam, (mert hát valami borzasztó volt) felvettem a kedvenc blúzom, egy rövid shortot és a vans cipőmet. Varázsoltam magamra egy kis, átlagos sminket és a converses táskámba raktam a gázsprém és egy térdig érő esőkabátot. (lehet, hogy jó idő van de már volt rá alkalom, hogy 30 fokban elkezdett esni az eső.)

Elindultam. Szüleimet nem érdeklik, hogy hova megyek így hát mondani se mondtam.

Mikor kiértem a parkba olyan dolgot láttam amit többet ki nem mosok a szememből....

Én és a szar életem. (HUN) /Szünetel/Where stories live. Discover now