6.rész

39 3 2
                                    

Hát abban a szobában egy árva lámpa se volt.
Vissza fordultam Deniel felé, de ő nagyon közel állt így a mellkasába ütköztem.

- Jaj bocs... én.. véletlen volt.. - pirultam el mint a pávian alfele.
- Semmi. - mosolygott rám.
- Van egy pici gond... - suttogtam szinte még mindig a mellkasába belefúródva.
- Igen? - húzta fel a szemöldökét mintha minden rendben lenne.
- Hát.. csak úgy mondom..., hogy.. semmi sincs ebben a szobában. Mármint egy ágy vagy egy asztal nem ártana.. -
- Ja.. Igen. Azt mondta Kevin, idézem:
Jaaajh és ööő.. vegyelek.... vegyetek.... őöö... olyan izét... mi az már ... az ő.. agyat.... vagy is... ő ágyat.... meg ....ő .. rendezetek be.... rendelj... rendz... rendezétek be.. öö... és izé...en... eny.. ennyi.. (ezt persze ismerős, szerettett részeges hangján mondta illetve utánozta Deniel)

Én alig bírtam abba hagyni a röhögést és Denile is szakadt. Kb.: 3 percig csak zokogtunk a röhögéstől aztán hirtelen.....

Hirtelen elhallkultunk mindketten és egymást bámultuk kipirosodva és lihegve. Nagyon nézett valamit..

- Na! Hát ezek szerint meg kell látogatnom az ikeát... - törtem meg a csöndet.
- Hát ja. Ha szeretnél még ma ágyban aludni. - nevetett
- Én akkor el is indulok... csak hívok egy taxit.

Már vettem elő a telefonomat, de Deniel meg fogta a kezemet. Fel néztem rá és értetlenűl bámultam.

- Elviszlek. Van autóm. Nem kell a taxira költened. - ajánlotta segítőkészen.
- Oké köszi. - kicsit zavarban voltam mert hát nem tudom...

🚗egy kis autózás🚗

Mikor beléptem az Ikeába megcsapott az a tipik új bútor illat. Annyira imádom. Fontossági sorrendben szerettem volna haladni mint például elsőnek egy ágy aztán egy asztal, de Deniel az Árkádba akart menni.

- Menjünk az Árkádba. - monta miközben egy párnát nézegetett.
- De miért? Most fontosabb megvenni azt amire szükségem van. Mondjuk egy ágyat, hogy legyen hol aludnom! - mondtam kellő magas hangon, azt gondolván megérti.

DE nem. Felnött létére nagyon makacs.

- Majd alszol nálam. Úgyis franciaágyam van.
- Menjünk inkább az árkádba és... nézzünk meg egy filmet. Légyszii!
Látván mennyire szeretné, meg azért egy filmet kihagyni?? És az a légyszii... írtó cukin mondta. Így beleeggyeztem.
- Jó. De egy feltételel! Ha holnap eljössz velem ide és megvesszük azt a nyomorult ágyat.
- Oké! - mosolyodott el mint egy nagy kis gyerek.

Így hát elmentünk filmet nézni....


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Én és a szar életem. (HUN) /Szünetel/Where stories live. Discover now