Bir buçuk ay sonra
texting
önemli birkaç şey grubu
Remus: James
Remus: Her şey hazır değil mi?
James: Aradığında da söylediğim gibi evet
James: Ben her şeyi hallettim
Lily: Sormadan söyleyeyim
Lily: Biz de Izzy ile yiyecek ve içecekleri ayarladık
Remus: Tanrı'ya şükür
Remus: Regulus sen ne yaptın?
Regulus: sirius hiçbir şeyden şüphelenmedi
Regulus: efsane oyalıyorum
Izzy: Ne yapıyorsun ki?
James: :(
Regulus: odasına kilitledim:d
James: :((:(:(:(
Peter: Her neyse...
Peter: Ben de herkesi çağırdım
Peter: Mantıksız bir hareketti ama bir işim olsun istedim
James: Akadajdjyardımagelhemenbalonlareksiksjkdhfskj
Peter: Akdhjatamamgeliyorumhangirenklazımkadjsld
James: Skdjlasdjsladjsengelbakarızsakdsklfdj
Peter: Akdjskdjadtamamdırkakdhskdj
Lily: Salaklar mı acaba?
Izzy: İlişkimi gözden geçireceğim
Lily: Sana yardım edeyim...
talking
"Şerefsizin oğlu!" Sirius kapıya tekme geçirirken bir kez daha bağırdı. "Sen kimsin de beni kilitleyebiliyorsun köpek! Yemin ediyorum öldüreceğim seni sik kafalı herif!"
Dışarıdaki kahkaha sesleri devam ettiğinde Sirius bu sefer yatağına tekme atmayı tercih etti. Sonra da sinirle yere çöktü. Kardeşi Regulus, ya da Sirius'un şu anki tabiriyle aptal orospu çocuğu, Sirius uyurken telefonunu almış, çıkarken de kapıyı sertçe yerine geçirip kilitlemişti. Sirius da o zamandan beri ona küfür edip kapıyı kırmaya çalışıyordu.
Sirius normalde pek sinirlenmezdi bu duruma. Ancak bugün büyük gündü, bir buçuk ayın sonunda okula gidecekti ve Remus'un yanında yerini alıp mutluluk gülücüklerini etrafa saçacaktı. Remus internete koyduğu fotoğraflarıyla ilişkiyi resmileştirmişti aslında, ancak bu yetmezdi. Herkesin gözüne sokacaktı mutluluklarını. Özellikle de üç kişinin...
Bundan bir buçuk ay önce Sirius'a onu kimin dövdüğünü sorduğunda yalan söylemişti genç çocuk. Evan, Antonin ve Severus'un yaptıkları beyninden hiçbir vakit silinmemişti. Silinmesi mümkün de değildi aslında. Ama Sirius, oyunu kendi lehine çevirecekti. Yaptıklarını yanlarına bırakmayacaktı. Yaşadıklarını kenarda sessiz sedasız izleyecek, tıpkı onlar gibi masum rolünü üstlenip yaşamına devam edecekti. Kendine bu sözü vermişti. Bunu Remus için yapmıyordu, ya da James için, ya da bir başkası... Kendisi için yapacaktı her şeyi. Bunun için de elinden geleni ardına koymayacaktı.
Sirius düşünceleriyle meşgulken Remus Potterların evine gelmiş, Regulus ile muhabbet ediyordu. Bugün Regulus da onların okula başlayacaktı. Bellatrix en başta buna bütün benliğiyle karşı çıksa da -çünkü gittiği okul İngiltere'nin en iyi okullarından biriydi- okulu biraz araştırmış, sonrasındaysa gelmesinde bir sakınca bulmamıştı. Zaten Sirius'la beraber olmaları genç kadını havalara uçuruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wild-cat || wolfstar
FanfictionSirius Black, Remus Lupin'in arkadaşları yüzünden bütün okul tarafından 'iğrenç bir ibne' olarak biliniyordu. Remus ise bütün bir okula onun normal tarafını göstermeye kararlıydı. ⚫ "Gay olup olmamak umurumda değil, cidden." Remus'un birasından bir...