Dave
Sötét van, én pedig a motoromon száguldozom az elhagyatott utcákon, és az életemen gondolkodom, ez most úgy hangzik, mintha én annyira érzelgős lennék, pedig nem csak néha elgondolkodom az életemen.
Mit is mondhatnék az életemről?. Egy milliárdos család legidősebb tagja vagyok, azonban ez távolról sem olyan nagyszerű dolog, mint azt sokan hiszik. Utálom az életem, utálom a családom megfojtanak, talán ez egy kicsit erős, de igaz. A családomnak minden csak a pénzről szól, nem létezik semmi más, azt hiszik pénzzel mindent meg lehet oldani, pedig nem. Én így nőttem fel, szeretet helyett mindig csak pénzt, vagy új cuccokat kaptam, semmi mást. És ebből már elegem van, évek óta nem is igazán beszélek a szüleimmel, hogy még jobban dühítsem őket, egy normális gimibe jelentkeztem, nem pedig egy magán gimibe, amit ők szántak nekem. Ezzel is eléggé megharagítottam őket, hát még mikor meg tudták, hogy mád vagyok.
Igen, én különbözöm az átlagtól, nem csak abban, hogy milliárdosak a szüleim, hanem abban is, hogy meleg vagyok. Pár éve a szüleim megtudták, és nagyon megharagudtak, azóta romlott el még jobban a kapcsolatunk, most pedig meg akarnak győzni, hogy ez a "betegség" gyógyítható, és próbálnak összehozni Katy-vel, amiből semmi sem lesz. Egyrészt meleg vagyok, másrészt rém idegesítő a csaj.
Ezen gondolatok zakatoltak a fejemben, miközben tovább robogtam a kihalt utcán, hatalmas sebességgel. Éppen újra elmerültem volna a gondolataimban, amikor arra lettem figyelmes, hogy valaki elugrik a motorom elől, és káromkodni kezd:
-Hogy az a rohadt....-ordibálta utánam, mire lefékeztem, majd újra beindítván a motort, visszaindultam. Egy sötét alak ült a járdán, valószínűleg az, akit én majdnem elütöttem, odamentem hozzá, és megkérdeztem:
-Segíthetek?.-kérdeztem.
-Inkább ne.-nyögött fel, majd felém fordította a fejét, én pedig elolvadtam. Atyaúristen!Ennek a fiúnak gyönyörű szemei vannak, annyira, hogy nem tudtam betelni velük, valószínűleg ő is észrevette, mert visszakérdezett:
-Te mégis mi a francot bámulsz.-mordult rám, és olyan történt, ami még sosem, meg sem tudtam szólalni, ezért inkább végigmértem. Gyönyörű barna haja, és zöldes-barnás szeme volt, a tekintetem lejjebb vándorolt, egy egyszerű fekete pólót, fekete farmert, és Converse cipőt viselt. Apám, imádom a feketét, ahogy a szemét is. Valószínűleg elég feltűnően bámultam, mert összevonta a szemöldökét, aztán elpirult. Ez a pasi kell nekem bármi áron.
*A képen Dave látható
YOU ARE READING
Milliárdos pasi (Tiltott szerelem 1.)/ BEFEJEZETT
RomanceA történet főszereplője Aaron, aki átlagos körülmények között él, azonban beleszeret egy milliárdos-család legidősebb tagjába, Dave-be, azonban ez Dave szüleinek nem annyira tetszik, egyrészt mert ők egy csinos lányt képzeltek el a fiúknak, másrészt...