17.fejezet

2.2K 129 5
                                    

Aaron

Miután Jack elment, még percekig ülök ott, arra várva, hogy jöjjön végre valaki. Bárki. Már majdnem, feladom, amikor lépteket hallok. Először megfeszülök ültömben, ugyanis azt hiszem, hogy Jack tért vissza. Aztán meghallom, hogy valaki a nevemen szólít.
-Aaron.-hallom valaki szólongatását.  Pontosan nem valakiét, hanem Davét.  Azonnal eláraszt a megkönnyebbülés. 
-Dave, itt vagyok.
-Aaron.
-Dave. Kövesd a hangom. Hallom, ahogy a léptek egyre közelebbről hallatszanak,aztán kitárul az ajtó, és meglátom Őt, aki miatt túléltem ezt az egészet. Amint Dave belép,azonnal elsápad állapotomat látva, aztán azonban odaszalad hozzam, érősen átölel, aztán megcsókol, szenvedélyesen.  Istenem,már egy hónapja erre a csókra vágyom.  Már el is felejtettem, hogy ennyire jó.
-Szia.-mondom. 
-Szia.-mondja ő..

Dave

Istenem, el sem hiszem, hogy megtaláltuk,hogy itt tartom a kezem között egy hónap után. Ölelhetem,csókolhatom. A szívem azonnal megtelik melegséggel. Mindennel jobban szeretem. Azonban a testén látszó sebek, véraláfutások dühössé tesznek. Ha megtalálom Jacket, esküszöm megölöm. Azonban most itt vagyok Aaron-nel a karomban, most ez mindennél fontosabb. Miután megtaláltam, elmondott mindent szóról-szóra.  Azt, hogy rabolta el Jack, hogyan került ide, milyen volt,amikor megtudta,hogy az anyám is benne van az egészben. Milyen szenvedést kellett átélnie. Ezek hallatán könny szökik a szemembe,néhány csepp ki is csordul.
-Hé,mondja.-letörölve a kicsorduló könnycseppeket.-Ne sírj,már itt vagyok.
-Tudom, csak annyira borzasztó az egész. Annyi szörnyűségen kellett átmenned miattam.
-Ez nem a te hibád. Ne hibáztasd magad.
-De,az enyém. Már régebben is ilyen volt, tudhattam volna, hogy visszatér.
- Nem tudhattad. De most nem ez a lényeg. A lényeg, hogy végre itt vagyunk egymásnak.-mondom,aztán szenvedélyesen megcsókolom, amit azonnal viszonoz.
-Szeretlek.-mondja, miután megszakítja a csókot.
-Én is nagyon szeretlek.-mondom.
Ezután megölel, és nagyon szorosan tart percekig, ami nagyon jó érzés, egy hónap után.
-Hé,mi az?
-Semmi, csak gondolkodtam.
-Min?-kérdezi mosolyogva.
-Azon, hogy hozzám jössz-e?
-Micsoda?- kérdezi  összezavarodva.
-Leszel a férjem?
-De mi?... Vagy hogy?- kérdezi.
-Ebben az egy hónapban rájöttem,hogy nem tudok , és nem is akarok nélküled élni. Nélküled semmi vagyok. Te vagy a mindenem. Életem hátralévő részét veled akarom leélni.  Tudom, hogy ez egy kicsit gyors, de akkor is ezt akarom. Téged. Nem kell, hogy összeházasodjunk, csak az hogy az enyém legyél. Teljesen az enyém.
-Igen.-mondja, aztán szenvedélyesen megcsókol, aztán azonban tapsra leszünk figyelmesek, mire hatra fordulunk , és ott van Jack. A kezem azonnal ökölbe szorul. 

Aaron

-Ez anyira megható volt. Majdnem elsírtam magam.-mondja Jack, amint belép, én ösztönösen hátrálok, Dave azonban feláll.
-Mit akarsz itt?
-Csak jöttem gratulálni a frigyhez. Megváltoztál. Régen nem tettél volna ilyet.
- Nem tudsz te rólam semmit.-mondja Dave.
-O, dehogynem. Sok mindent tudok rólad. Tudom, mennyire élvezted az életet. Sosem kötelezted volna el magad.
-Melletted nem is. De mellette igen.
-Ez annyira szép. De régen azt szeretted, ha durva voltam, és többen csináltuk.
-Sosem szerettem. De hogy jön ez most ide?
-Mellette unalmas lesz az életed. Mellettem élvezted.
-Sosem élvezted.
-Akkor mást mondtál.
-Mert féltem.-mondja, majd odajön hozzam, mert latja, hogy reszketem. 
-Szerettél.
-Sosem szerettelek-mondja Dave, mire meglátok valamit Jack szemében. Talán fájdalmat.
- Ne mondd ezt.
-Csak az igazat mondom-mondja Dave.
- Ne csináld ezt.
- Nem csinálok semmit.
-Mondd ki, hogy szeretsz. 
- Nem szeretlek, Aaront szeretem.-mondja Dave, aztán sok minden történik egyszerre. Jack egy fegyvert húz élő, amit én meglátok, és szólok Davenek, aki megfordul, és a fegyverrel néz farkasszemet. Jack felhúzza a ravaszt, én meg oda akarok ugrani Dave elé, azonban mire megmozdulhatnék, hallom a pisztoly dörrenését, én pedig azonnal a padlóra rogyok, és felordítok.....

Milliárdos pasi (Tiltott szerelem 1.)/ BEFEJEZETT Onde histórias criam vida. Descubra agora