1.fejezet

5.6K 333 47
                                    

Aaron

Hát ezt nem hiszem el. Én nyugodtan itt sétálok, zenét hallgatva, erre valami barom megpróbál elütni a kibaszott motorjával, most meg visszafordul. Hát kurva jó. Na nem baj, ha idejön, majd kiosztom. 

-Te, mégis mi francot képz...-próbálom, kimondani, ekkor azonban leveszi a bukósisakot, és akkor belenézek a világ leggyönyörűbb kék szemébe, aztán a tekintetem lejjebb vándorol, és meglátom azokat a csókolni való ajkakat. Na jó, elég!. Lejjebb viszem tekintetem az ajkáról. Tiszta feketében van, fekete Converse póló, fekete nadrág, fekete cipő, fekete bőrdzseki. Vajon az alsója is fekete?. Mi van?. Na jó, elég.

-Tetszik a látvány?-kérdezi.

-Mi van?.-kérdezek vissza.-Nem nem tetszik, és nem tudom, hogy miért hiszed azt, hogy olyan jó pasi vagy, hogy mindenki téged néz, de nem, ismétlem nem, nem jössz be nekem.-hadarom.

-Aha.-mosolyodik el.-Szóval bejövök.-folytatja, és kacsint egyet hozzá.

Ezt nem hiszem el, mit kacsingat. Felidegesít, de azért szívesen a szájára tapadnék. Na jó, most már tényleg elég.

-Én nem ezt mondtam.-kezdek el hadarni megint, ugyanis ha ideges vagyok, mindig hadarok.-Attól mert gazdag vagy, nem csak körülötted forog a világ, babám.

-Babám?.-húzza fel a szemöldökét-Amúgy meg honnan tudod, hogy gazdag vagyok?

-1. Nem mindenki engedhet meg magának egy ilyen motort.-mutatok a motorjára, 2.Nem barlangban élek, és tudom, hogy te vagy a legidősebb Goldstick-sarj.

-Szóval nyomoztál utánam.-kérdi mosolyogva.

-Nem, azér' ne ájulj el ennyire magadtól, csak éppen apád képével van tele mostanában minden.-mondom.

-Aha.-válaszol, és elkomorodik az arckifejezése, nem tudom miért.-Szívesen folytatnám ezt a felemelő társalgást, de nem érek rá. De amiért ilyen cuki és kedves vagyok, akár haza is vihetlek.-mondja

-Inkább ne.-vágom rá azonnal, mire felhúzza a szemöldökét. Aztán jobban belegondolva semmi kedvem hazasétálni. Főleg, hogy most veszem észre, hogy egy pocsolyában landoltam, így a pulcsim tiszta víz.

-Oké.-vágom rá végül.

-Így biztos hogy nem.-mondja, mire felvonom a szemöldököm.-Vizes a pulcsid, meg a nacid.-fejezi be a mondatot.

-Ez csak víz könyörgöm.-mondom

-Akkor sem.-replikáz

-Akkor mit tegyek?.-kérdem

-Vedd le.-csillan fel a szeme

-A nadrágot.-nézek rá, mint egy totál hülye.

-Aha.-vigyorog perverzen.

-Biztos, hogy nem

-Pedig de.

-Apám ez nem a Felhők fölött 3 méterrel.-mondom, utalva ezzel a hasonló motoros jelenetre, de nyilvánvalóan nem vágja, mert csak idiótán néz. Kezdem azt hinni, hogy én vagyok az egyetlen hímnemű lény, aki látta azt a filmet.

-Na jó, a nadrág maradhat, de a póló nem.-mondja.

-Igazán kösz.-mondom vicsorogva.-De így is megfagyok.

-Odaadom a dzsekimet.-mondja

-Hát jó.-mondom, majd elkezdem levenni a pólóm, mit ő elég látványosan végig is néz, majd leveszi a dzsekijét, és odadobja.

-Kösz.-mosolyodom el hálásan, mire ő megvonja a vállát. Felveszem a dzsekit, aztán felszállok mellé a motorra.

-Hová kapaszkodjam.-kérdezem

-Szerinted?.-mosolyog hátra

-Biztos hogy nem.-mondom

-Nekem mindegy mondja, majd elindítja a motort, én pedig átkarolom, mivel nincs rajta a dzsekije, csak egy póló, tisztán érzem az izmait kirajzolódni a kezem alatt, ami nagyon tetszik, és lent is elkezd mozgolódni valami. Ez jó út lesz.

Alig tizenöt perce motorozunk, és már meg is érkezünk hozzánk. Kér, pedig még úgy fogdostam volna. Na jó, elég-parancsolok rá agyamra, aminek elég beteg gondolatai vannak.

-Na, szia.-mondom, miközben leszállok a motorról.

-Szia.-mondja elmosolyodva.

-Köszi mindent.-mondom.-És bocsi, amiért kiakadtam.

-Semmiség.-mondja, majd elindítja a motort, és elrobog. Én meg ott maradok a kapu előtt állva, és nézem távolodó alakját. Anya kiabálása ránt vissza a valóságba:

-Aaron, te még is mi  a francot csinálsz?

-Semmit.-válaszolok, és elindulok befelé, de közben folyton Dave mosolya jár az eszemben, és ettől melegség jár át. Ajjaj, bajban leszek. Mi több már abban vagyok. Érzem, hogy Dave fenekestül fel fogja fordítani az életem. De azt hiszem, ez jó. Nagyon jó. 


Milliárdos pasi (Tiltott szerelem 1.)/ BEFEJEZETT Donde viven las historias. Descúbrelo ahora