12.fejezet

2.1K 82 2
                                    


Dave

1 hónappal később

Mióta összevesztünk anyámmal, vagyis inkább konkrétan kitagadott, nem beszéltünk egymással. Sőt, mi több, nem is találkoztunk. Miután Aaron-nál aludtam, hazamentem, összecsomagoltam, és tulajdonkeppen Aaronhoz költöztem. Az apámat még mindig látogatom, de az állapotában semmi változás, stagnál, talán már sosem ébred fel. Emiatt szomorú vagyok, ugyanis valamilyen szinten magamat okolom érte, de ugyanakkor nagyon boldog vagyok, hogy azzal az emberrel lehetek, akit szeretek. Ezen gondolatok járnak a fejemben, miközben alvó testét nézem, és szuszogását hallgatom. Ez a legjobb hang a világon. Hallva, hogy lélegzik, és velem van. Mélyen szántó gondolataimból ébredező hangja szakit ki.

-Szia-mondja alomtól karcos, szexi hangon.

-Szia.-mondom mosolyogva, majd nyomok egy puszit a szájára, azonban ő többet akar, ugyanis ajkai mohón falják ajkamat.

-Mi ez a hevesség?-kérdezem mosolyogva, miközben beharapom az alsó ajkat.

-Azt hittem, hogy ilyennek szeretsz.-mondja mosolyogva, felhúzott szemöldökkel.

-Azt nem mondtam, hogy zavar-válaszolok, és ezúttal én kezdeményezem a csókot, aminek ő sem áll ellen, azonban egy idő után meghallom korgó gyomrát, mire felnevetek.

-Éhes vagy?-kérdezem nevetve.

-Egy kicsit-mondja, alig tudva visszatartani a nevetést.

-Na, gyere, megetetlek.-mondom, kikászálódva az ágyból.

-Igenis, Uram!-mondja, majd elindul utánam.

Aaron

Miután Dave megetetett, elindulok suliba, azonban ő nem jön, ugyanis nagyon „beteg". Emiatt tehát egyedül sétálok az utcán, esőben, zenét hallgatva. Azon gondolkodom, hogy mennyire jó minden, mennyire boldog vagyok. Mivel zenét hallgatok, csak későn veszem észre, hogy jön utánam egy autó, nagyon lassan. Lehúzódom, hogy elférjen, de ő csak jön utánam, én pedig beparázok, ugyanis nem tudom mit akarhat, egyáltalán akar-e valamit. Azonban meggyorsítom a lépteimet, ugyanis elég krimit láttam, olvastam már ahhoz, hogy tudjam ilyenkor jobb, ha futsz. Elkezdem megszaporázni a lépteimet, mire észreveszem, hogy az autó is gyorsít. Elkezdem futni, azonban az autó egyre jön utánam. Próbálok mindent beleadni a futásba, de utolér. Alighogy odaér, nyílik az ajtaja, két pasi kipattan belőle, és berántanak. Olyan gyorsan történik minden.

-Szia-mondja az egyik csávó, amit elindulunk-Jack vagyok, te biztosan Aaron. Örülök a találkozásnak.

Atyaég. Ez az a Jack. Dave Jackie? De mégis mi a francot akarhat tőlem. Azokból, amiket hallottam róla, tuti hogy nem komplett. Szabadulni akarok, ezért az ajtó felé vetődöm, azonban rögtön három fegyver szegeződik nekem. 

Milliárdos pasi (Tiltott szerelem 1.)/ BEFEJEZETT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum