Aaron
2 hét telt el azóta, hogy Dave meg én együtt vagyunk. Ezt így igazából nem mondtunk, de elég egyértelmű azokból, amiket csinálunk. Azonban rajtunk kívül senki nem tudja. Ő nem akar megint veszekedni a szüleivel, én pedig félek anyától, hogy mit szólna, ha megtudná. Azonban úgy döntöttünk, hogy Emma-nak a héten elmondjuk igazat, csak a megfelelő alkalomra várunk. Ezen gondolatok zakatolnak a fejemben, miközben Aaron légzését hallgatom, miközben a mellkasán fekszem. Egyszerűen imádom ezt, Őt, mindent. És hát be kell valljam, hogy rohadtul belé estem.
Miközben ezen- és még vagy ezerféle gondolat kavarog a fejemben, elkezdem simogatni a hasát, mire megborzong, és a nevemet mondja. Én pedig tovább folytatom, egyrészt, mer élvezem simogatni a hasát, másrészt pedig, mert szeretem hallani, ahogy a nevemet mondja, még álmában is. Megpróbálja magáról lerázni a kezem, de nem sikerül. Én pedig tovább nyaggatom, addig, amíg fel nem kell.
-Unatkozol?-kérdezi, morcosan, az álomtól dörmögős hangon, ami rohadt szexi.
-Nem, csak szeretlek piszkálni.-mondom
-Örülök.-mondja-Én pedig szeretek aludni-fejezi be a mondatot, a fejét immár a párnába nyomva
-Ne már!-mondom-Ne aludj, úgy unatkozom!
-Én is ugyanezt mondtam az előbb, de azt mondtad, hogy nem unatkozol.-mondja
-Tévedtem.-vágom rá, és odahajolok hozzá, hogy megcsókoljam, de ő gyorsabb volt, valószínűleg számított erre, mert ahogy odahajolnék hozzá, megfogja a derekamat, és kihasználva tehetetlenségemet, maga alá fordít.
-Még mindig unatkozol?-kérdezi, mélyen a szemebe nézve
-Igen, még mindig.-mondom mosolyogva
-Mi olyan vicces?-kérdezi, miközben felém hajol, és megcsókol. Aztán elveszünk egymás csókjában, néhány másodperc múlva zihálva kapunk levegő után. Aztán újra megcsókol, egyre szenvedélyesebben, egyre izgatóbban. Nem sokkal később lekerül róla a felsője, aztán a nadrágja, aztán minden. És aztán már nem unatkozom.
**************************************************
Dave
Itt fekszem a világ legaranyosabb fiúja mellet, aki a világon a legaranyosabban alszik. Annyi minden megváltozott az elmúlt két hétben, mióta együtt vagyunk Dave-vel. De annyira élvezem az egészet, még sohasem éreztem ehhez hasonlót, na jó, talán egyszer, de azt inkább hagyjuk.Tovább folytatom a bámulását, mert egyszerűen annyira gyönyörű. Nyomok a szájára egy puszit, ugyanis veszettül megéheztem. Szerintem ő is éhes lehet már. Majdnem az ajtónál vagyok, amikor meghallom a hangját:
-Hová mész?-kérdezi álomittasan
-Kaját csinálni.-mondom miközben visszafordulok felé
-Engem pedig itt hagytál volna?-kérdezi még mindig csukott szemmel
-Nem akartalak felébreszteni.-mondom
-Már fent vagyok.-válaszol
-Aha.-látom, mosolyodom el-Na, gyere.
-Megyek.-mondja, majd kikászálódik az ágyból, és álmosan a ruháit kezdi keresni, de mivel nem találja felveszi az egyik pólómat. Ami egyébként jól áll neki.
-Mit kérsz enni?-kérdezem,amikor kiérünk a konyhába
-Nutellás palacsintát.-mondja, mire én felhúzom a szemöldököm
-Ilyenkor?-kérdezem
-Most, miért?-kérdezi-Még csak fél tíz, ilyenkor még lehet nutis palit enni.-mondja
-Hát oké.-mondom, és elkezdem kivenni a hozzávalókat. Elkezdem csinálni az első palacsintát, de állandóan néz.
-Mondjuk könnyebb lenne, ha nem néznél állandóan.-fordulok hátra vigyorogva
-De olyan jól nézel ki hátulról.-mondja, mire felnevetek.
-Szóval, jól nézek ki hátulról?-heccelem, miközben megfordulok
-Elölről jobb.-mondja, majd kacsint egyet, mire odamegyek hozzá, és megcsókolom, a csók után azonban a tojásos krémet a készülő palacsintából a mellkasomra teszi, mire tiszta tojás leszek.
-Huppsz-mondja
-Hupsz?-kérdezem, aztán én is kenek rá egy jó adagot. Egy idő után minden úszik a palacsintában, mi pedig eszeveszetten csókolózunk, már éppen újra megcsókolnám, amikor meghalljuk, hogy valaki megköszörüli a torkát. Odafordulunk, és megpillantjuk Emmát, aki a konyhaajtóban áll mindentudó vigyorral a fején.
ESTÁS LEYENDO
Milliárdos pasi (Tiltott szerelem 1.)/ BEFEJEZETT
RomanceA történet főszereplője Aaron, aki átlagos körülmények között él, azonban beleszeret egy milliárdos-család legidősebb tagjába, Dave-be, azonban ez Dave szüleinek nem annyira tetszik, egyrészt mert ők egy csinos lányt képzeltek el a fiúknak, másrészt...