Pembunuh itu berada di tempat sembunyi di bukit yang tidak jauh dari hotel itu. Dia selalu memerhati Kaizo,Fang dan Boboiboy sejak mereka berada di situ. Dia melihat semula kesemua ahli-ahli TAPOPS yang masih tinggal. Tiba-tiba dia mendapat satu akal. Dia terus mengambil pedang dan pisau dia. Dia terus ke hotel untuk berjumpa dengan orang kesayangan dia iaitu Fang. Dia berasa sangat selesa dapat bercakap dan mengusik dia.
"Fang...tak lama lagi kau akan tahu siapa aku yang sebenarnya"
-----------------------------------------------------------
Fang berada di atas bumbung melihat permandangan di waktu malam. "Cantik la pemandangan ni"kata Fang. Tiba-tiba dia terasa sepasang tangan memeluk dan menarik dia ke tubuhnya. "Haii Abang"kata Fang. "Aku bukan abang kau...". "Hah?! Lepaskan aku!". "Shh...lebih baik kau diam kalau tak aku tikam kau!"oooi
Fang menelan air liur. Pembunuh itu mencium dan menjilat leher Fang. Fang menggeletar. "Th-tolong jangan...apa kau nak bagitahu aku". "Aku nak berubah perancangan tapi ikut kau,sayang". Fang memandang pembunuh itu.
Fang:perubahan rancangan
Pembunuh:ye Fang tapi kali ini aku nak kau pilih. Aku takkan bunuh 3 orang tapi kau kena pilih siapa...hehehe...
Fang:klau yg aku tak pilih?
Pembunuh:dia akan dibunuh...pilih,Papazola,Gopa,Commander,Boboiboy atau abang kau?
Fang:boleh bagi aku masa tak
Pembunuh:baikla... *terus bla dari situ*
Fang:macamana ni...
Pembunuh:kau akan selamat jangan risau aku takkan bunuh kau
Fang:janji?
Pembunuh:janji
Hi kepada semua readers aku!! Ok sekarang ni pembunuh tu bagi pilihan kepada Fang untuk selamatkan 3 orang daripada kawan-kawan dia. Jadi kepada readers yang membaca ini sila pilih siapa yang Fang akan selamatkan.
Senarai yang masih hidup
-Captain Kaizo
-Boboiboy
-Gopal
-Commander KokociSila comment dan saya akan buat pilihan. (Klau author,author pilih Captain Kaizo,Boboiboy dam Commander Kokoci)Ikut kamu semua ye...bye dan maaf chapter ni pendek....
YOU ARE READING
Pembunuhan mengikut ABC
ActionPembunuhan bersiri ini dilakukan oleh seorang pembunuh yang licik,pandai dan ganas. Dia sukar untuk di tangkap malah polis tidak dapat menangkapnya.Pembunuhan dia adalah mengikut ABC dari Z ke A. pembunuh itu kini ingin menyerang Boboiboy dan kawan...