#ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ

3.2K 352 26
                                    

Το #17 Τρόποι Αυτοκτονίας ή #17ΤΑ είναι το πρώτο βιβλίο της τριλογίας #17 Τρόποι. Αντιμετωπίζει χιουμοριστικά το θέμα της αυτοκτονίας και μέσα από το ευχάριστο αυτό κλίμα θέλει να κάνει τους αναγνώστες να καταλάβουν πως μέσα από τον πόνο μαθαίνεις να ζεις πιο χαρούμενα, πως το να εστιάζεσαι στην αρνητική πλευρά των πραγμάτων δεν βοηθά σε μια καλύτερη ζωή. 

Η αυτοκτονία είναι ένα σοβαρό θέμα και δεν πρέπει κανείς να αστειεύεται με αυτή, όμως. 

Σε περίπτωση που έχεις τέτοιες τάσεις, διάλεξε να μιλήσεις σε κάποιον και μην το κρατάς μέσα σου. Μίλα σε φίλους, οικογένεια, γραμμές εξειδικευμένες σε αυτό το θέμα, ακόμη και ψυχολόγους. Δεν είναι ντροπή να νιώθεις άσχημα με τον εαυτό σου και δεν είναι ανάγκη να κρίνεις την ζωή σου τόσο σκληρά. Υπάρχουν πράγματα που τα αξίζεις και πρέπει να τα χαρείς. Μην αφήνεις το παρελθόν να στιγματίσει το μέλλον σου και μην το αφήνεις να καθορίζει την ταυτότητα σου. Βρες ποιος είσαι, τι αγαπάς και τι βγάζει τον καλύτερο εαυτό σου και πάλεψε γι'αυτά.

Σε περίπτωση που ξέρεις κάποιον που έχει τάσεις και σου έχει ανοιχτεί, μπορείς να το πεις σε κάποιον μεγαλύτερο σου ή να επικοινωνήσεις με οργανώσεις που βοηθούν αυτά τα άτομα. Πολλές φορές μπορεί να μην το καταλαβαίνετε, γιατί τα άτομα με τάσεις δεν είναι πάντα ανοιχτά σε αυτό το θέμα, όμως μπορείτε να ψυχολογήσετε την συμπεριφορά τους απέναντι στις αυτοκτονίες. Κάποια από τα σημάδια είναι η κατάθλιψη, η ανορεξία, η έλλειψη της όρεξης για δραστηριότητες, η απομόνωση και γενικά η απότομη αλλαγή της συμπεριφοράς του ανθρώπου. Μιλήστε στα άτομα αυτά, βοηθήστε τα όχι μόνο με λόγια, αλλά και πράξεις. Σταθείτε τους δίπλα, όσο και να σας σπρώχνουν μακριά. Παλέψτε γι'αυτούς όσο και να μην το θέλουν. Όχι μόνο, άλλα δώστε τους λόγο να σας εμπιστευτούν. Κάποιος σε χρειάζεται, μην το ξεχνάς.

Σε περίπτωση που εσύ ασκείς ψυχολογική βία ή είσαι σκληρός απέναντι σε ευαίσθητους ανθρώπους, να ξέρεις πως δεν είναι όμορφο πράγμα να είσαι εσύ ο λόγος. Μην κρίνεις τον άλλον γι'αυτό που είναι. Μην κόβεις την ευτυχία του στα δυο. Μην τον κάνεις να νιώθει χωρίς ταυτότητα και πως μισεί αυτό που είναι. Βοήθα τον συνάνθρωπο σου και προσπάθησε να συγκρατήσεις την κακία σου. Να στέκεσαι δίπλα τους, αντί απέναντι τους. Πως θα ένιωθες άμα σου το έκαναν εσένα αυτό;

Άμα έχεις ή ξέρεις κάποιον με αυτοκτονικές τάσεις, ορίστε κάποιες βοήθειες:

-https://helpsuicide.wordpress.com/το-στιγμα-τησ-αυτοκτονιασ/

-http://suicide-help.gr/

-http://mazi.org.gr/Κατάθλιψη/Αυτοκτονία

ή καλέστε το 1018.

Ελπίζω το βιβλίο μου να βοηθήσει έστω και λίγο για να καταλάβετε ότι η ζωή αξίζει, ρε γαμώτο. Για όλες τις χαρές, τα γέλια, τις αγάπες και τις επιτυχίες, αξίζει.

#17 Τρόποι Αυτοκτονίας [#17TA] [ΥΠΟ ΔΙΟΡΘΩΣΗ]Where stories live. Discover now