Переезд

58 1 0
                                    

З ранку мати строго наказала мені зібрати речі. Це спантанное рішення розсердило мене, і я нагрубіянив їй. Я просто не хочу від'їжджати від сюди, це місто стало для мене рідним. Я видзвонив хлопцям, щоб на декілька місяців, до закінчення конфлікту попрощатся з ними. Зустрілися ми як завжди, на даху нашого будинку, де ще 3 роки тому обладнали собі крамничку і міні альтанку. Близько години ми застигнувши сивіли, немов розуміючи, що ніколи більше не побачимося. Мама плакала. Вона згадувала про своє бажання покинути Луганськ кілька років тому. Але зараз зрозуміла, наскільки рідним для нас стало це місто. Таксі чекало нас біля будинку. Пустивши скупу сльозу я сів на переднє сидіння і ми відправилися в дорогу. До залізничного вокзалу було не далеко, кілометрів 10. Таксист, чоловік середнього віку, їхав настільки повільно, наскільки можна було собі уявити. Вокзал кишил людьми, все хто хотів поїхати, робили це саме сьогодні, знаючи що якщо не зараз, то ніколи. Мені в голову прийшла несподівана думка.Я понял что нужен этому городу, и не смогу его покинуть.
“Мам, я отойду на минуточку в туалет.”- Это последние слова, которые я произнес. И я ушел, куда глядели мои глаза. На ходу я написал короткое СМС маме, что то наподобие “Едь без меня. Не волнуйся, все будет хорошо.” После чего я выключил телефон.
Я зрозумів що потрібний цьому місту, і не зможу його покинути. "Мам, я відійду на хвилиночку в туалет" .- Це останні слова, які я вимовив. І я пішов, куди дивилися мої очі. На ходу я написав коротке СМС мамі, що те на кшталт "Їдь без мене. Не хвилюйся, все буде добре". Після чого я вимкнув телефон.

Как я прошел через АД. Мои донбасские истории. Книга 1Место, где живут истории. Откройте их для себя