In actiune intra Naruto -blond , ochi albastri, glumet , hiperactiv si Sasuke (am mai zis de el in capitolul trecut). Povestitorul este tot Sakura.
Ch.2
Mi-am gasit exact ce cautam:o rochita vaporoasa perfecta pentru vara (pacat ca-i toamna ) . Acum merg spre scoala.Abia astept sa-i vad pe băieți!
Cerul era rosiatic exact ca tot restul peisajului.Crengile maronii imbratisau norii plumburii intr-o stransoare mortala si o frunza aflata la sfarsitul vietii se dezplipeste de casa ei .Cade in bataia vantului si este adus de o adiere racoroasa in fata ochilor mei verzi, mari.
Treceam pe zebra in timp ce priveam fasia uscata de natura si dintr-o data o masina ce venea cu viteza m-a lovit.Pe bune acum, eram pe trecere!!! Ce daca m-am oprit chiar in mijlocul drumului, brusc?! Eram pe trecere!
Din masina coboara doi baieti.
-Hei! Esti bine? intreaba cel blond cu ochi mari si albastri.
-De ce nu te uiți cand traversezi? continua celalalt nervos.Ai noroc ca sunt un sofer bun si ca am putut sa opresc la t..
Dar nu si-a terminat ideea pentru ca gura mea mare a intrat in functiune:
-M-ai lovit , sofer de formula 1 ce esti! Cine ti-a dat permisul? Esti bolnav?! Chior la ochiul drept si ti-ai uitat ocelarii acasa?!
-Ce vrei sa spui?!s-a infuriat brunetul de la volan care tipase pana acum la mine.Stăteai in mijlocul drumului!!
Tipul blond se uita la mine insistent inca de cand prietenul lui mi-a facut cunostinta cu șoseaua si dintr-o data a facut ochii marii.
-Sakura?!?!
-De unde ma stii?! ridiv eu o spranceana.
-E Sakura?! Naruto,cum de nu am observat?! Nu pot sa cred!!spune brunetul de la volan mult mai ingrijorat decat prima data
-Naruto?! spun eu uimita.Atunci tu trebuie sa fii....
Ma uitam cu ochii mei mari , luminosi la ochii intunecati ai baiatului brunet.Este clar! El e....
Sper ca va placut:* Scuzati greselile (am scris pe telefon).Capitolul urmator o sa fie si mai interesant asa ca NU il ratati!
CITEȘTI
Konoha high school
FanfictionEste o poveste noua, interesanta, atragatoare pentru toti fanii Sasusaku si Naruhina (dar si pentru cei care indragesc celelalte cupluri posibile din Naruto). Actiunea este simpla pana cand Sasuke o accidenteaza pe Sakura si aceasta ajunge in grija...