Cearta in familie

1.1K 93 17
                                    

*casa Uchiha*

-Stii , Hina , azi e ziua ta! spune Naruto deschizand larg bratele in aer ca si cum ar celebra ceva.

-Ai dreptate... spun eu putin timida , neintelegand ce vrea blondul sa insinueze.

-Pai si ar trebui sa facem o petrecere cu artificii , o gramada de oameni ,multa  șampanie , o fantana de Jack Daniel ...

-Am primit un tort, spun foarte calm distrugând entuziasmul lui Naruto.

-Asta nu e un majorat! Ai nevoie de ceva maret , spune el privind catre zare asa cum se intampla in toate filmele.

Pacat ca soarele a apus demult si in fata lui nu e zarea , ci un perete. Poate sa fie atat de copilaros uneori.

-Ce-ar fi sa mergem la petrecerea aia de care zice Itachi , propune Naruto.

-Itachi a zis ceva de vreo petrecere?! intreb eu incercand sa-mi aduc amine. A , te referi la tipii aia foarte sexy care au venit dupa el...

-Cum adica "tipi sexy" ? face el ochii mari ca si cum baietii aia nu ar fi fost foarte hot!

-Nu poti sa negi ca erau... spun eu si ma uit intr-o parte.

-In fine , lasa asta ( se referea la frumusete?! probabil...) si hai sa dam o petrecere in casa asta! spune el ca si cum ar fi lucrat la FBI si ar fi gasit cea mai buna strategie de a prinde criminalul nebun.

-Nu stiu daca e ok , adica stii , nu e casa noastra si probabil nu putem aduce aici toti colegii avnd in vedere ca unii sunt inca in vacanta , spun eu realista distrugându-i planul.

-Dar de ce? Sunam le cine e in apropiere.

-Strategia ta nu e buna!

-Ce strategie?! intreaba el  nedumerit. Vreau doar sa ne distram , mai ales ca toti sunt plecati , ranjeste pervers spre final.

-O sa iti scape criminalul in ritmul asta , imi pun eu mana in cap .

NARUTO

Desigur ca nu am inteles nimic din discutia noastra si am continuat sa insist. Am hotarat sa mergem la petrecerea aia de care ziceau baietii power-puf chiar daca nu stiam unde e si daca s-a terminat.

-Oare nu e cam tarziu? intreaba Hinata. E miezul noptii...

-Inseamna ca petrecerea abia a inceput! exclam eu bucuros.

Ne-am mai certat putin pe discutia asta si pana la urma am convins-o pe Hina sa se imbrace si sa plecam.

-O sa fiu gata in 10 minute , striga ea la mine in timp ce urca scarile.

Deci 10×6 =60.. . 60 min=o ora ... Clar! O sa dureze o ora!

I-am trimis un mesaj lui Itachi pentru a-mi da adresa petrecerii si el mi-a trimis unul inapoi cu "inchiriaza o camera de hotel sau du-o la mine acasa și nu te mai juca cu mine".Dar sunt deja acasa la tine! Ce om!

Itachi

Deidara ma diapera din ce in ce mai mult. O , grozav , inca un mesaj! "Sunt deja la tine". Pai si la ce se gandeste?! Vrea sa o lase singura acolo pe Ino?! De ce n-a dus-o in apartamentul lui? Ce e casa mea ?! Hotel?! Pai... la cate camere sunt ...mda , uitati intrebarea retorica!

Il sun pe Deidara... stai asa ! Il am trecut in telefon "Deidara" ? Da , oameni buni , mi se pare ciudat , deoarece i-am raspuns unui anumit "blondul" pe care l-am confundat cu el. Deci cine mai e blond si enervant? Naruto!  Of , saracul , probabil ma crede nebun. Sa ii dau un telefon.

-Hei , Naruto , ce...

-Pe tine te-au scapat in cap la nastere?! Cat ai baut? Clar foarte mult! Hai spune-mi unde e petrecerea ca Hinata are de gand sa fie gata in 10 minute.

Konoha high schoolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum