Ok , m-am hotarat sa pun next :) Stiu ca merit multa bataie dar am avut balul bobocilor , 4 teste (am facut varza) si un incident neplacut care probabil o sa se observe in felul in care scriu. De asemenea fac o mica recapitulare pebtru a va introduce din nou in lumea cartii mele. Spor la citit :*
Era o toamna linistita cand pe trecerea de pietoni s-a intamplat un accident. Fata, Sakura Haruno, a fost dusa la spital ingrijita si apoi invitata sa stea acasa la vinovat , Sasuke Uchiha , nepotul sefului politiei impreuna cu el si fratele sau. Mai tarziu se afla ca Sakura a primit sange printr-o tehnica speciala de la Sasuke si de fapt fusese omorâtă cu cateva zile in urma. Insa tehnica avea mici defecte , ceea ce o impiedica pe fata sa se departeze la mai mult de 1 km. Relatia lor a inceput frumos exact ca celelalte din liceu (Ino si Sai , Sikamaru si Temari , Ten-ten si Neji) si a mers in paralel cu cea a celor mai buni prieteni , Hinata si Naruto. Cu trecerea timpului au intervenit probleme legate de Madara care a distrus intreg universul lor. Sasuke s-a despartit de Sakura fiind amenintat de Madara ca ii va omora fata si noul frate, Kibo , iar acesta ajunge sa se mute langa ea impreuna cu Karin pentru a o tine in viata (intre casa ei si clan era mai mult de 1km). De aici totul a fost nostalgic in viata rozalicai care nu mai avea sens si totul distractiv in viata cuplului Naruhina care avansa si se iubea din ce in ce mai mult fara a exista probleme. Lucrurile aveau sa se schimbe insa dupa vacanta de iarna cand Sasuke nu mai rezista si o ia pe Sakura inapoi , iar Hinata se cearta cu familia ei si ia o decizie nebuneasca de a se casatori cu Naruto. Se intorc acasa unde isi petrec zilele impreuna si se bucura unul de altul. Kibo , Sasuke , Itachi si Sakura formau o frumoasa familie ; Hianta si Naruto erau ca proaspati casatoriti ; Sasori a fost parasit de prietenul lui Deidara care se indragosteste de Ino si o salveaza de monotonia si insensibilitatea lui Sai , iar parintii ambelor familii sunt distrusi. Viata insa nu putea sa mearga frumos in continuare , in peisaj aparand iar MADARA...
Sasuke pov:
Nu stiu de ce venise si ne luase la bataie. Ce vrea sa faca cu titlul ala de conducator al clanului Uchiha?! Nici nu prea are pe cine sa conduca... Ma ameninta in fiecare zi de parca ar putea sa faca ceva. Eu si Itachi o sa-l omoram daca se atinge de vreuna din persoanele pe care le suportam mai mult (da , asa le zic eu persoanelor speciale in viata noastra , rece , stiu). Mai sunt multe de zis si..
-Neata , iubire , ma intrerupe Sakura din gandit.
Eu stateam in bucatarie pe un scaun si ea venise din spate.
Isi pune mainile ei fine pe gatul meu si isi petrece degetele foarte tandru prin par pana pe piept , luandu-ma in brate.
-Eu si Kibi mergem sa cumparam jucarii si sa ne uitam dupa un tapet pentru camera lui. Cred ca o sa ma uit dupa cate ceva si pentru a noastra apoi o sa fac piata..
-Itachi chiar nu mai are ingredienete ca sa faca mancare , o intrerup eu facand-o sa rada.
De fiecare data cand schiteaza zambetul ala suav ma face sa lesin. O las sa continue ce are de spus , dar nu o mai ascult , desi ea povesteste cu un entuziasm si cu un zambet larg pe fata. Daca Madara o sa mi-o ia?! Ce o sa fac eu fara ea? Asta nu e posibil!-imi alung eu gândul.
-Iubito , mai bine vin si eu cu tine .
- Ma descurc, Sasuke. O sa te sun sa vii sa ma iei pentru ca o sa fie prea multe de carat.
Accept dand din cap si mutandu-mi privirea inapoi pe masa. Ea pleaca cu pasi jucausi si iese din casa cu Kibo in brate. Urca in masina lui Itachi care o duce la mall si eu raman singur in casa aia mare. Dinnou... Sigur intre atatea camere , cu atatea paturi , in spatiul asta imens , cand sufletul meu ar putea incapea si intr-o garsoniera. Aici e prea multa linistea , e un loc prea nostalgic... inca vad petele de sange de pe podeaua din camera parintilor. Amandoi erau bolnavi si sangerau des , iar dupa ce au fost dusi la spital nu s-au mai intors niciodata. Eu asteptam in camera lor cu ursuletul in brate. Stateam langa lichidul ala rosu in timp ce auzeam in cap ecouri ale urletelor de durere. Eram singur in seara aia pentru ca Itachi plecase cu ei , iar Madara nu avea un suflet atat de bun incat sa vina sa vada daca nu cumva am facut infarct sau am murit de suparare. Camera aia e inchisa acum si nu stiu sigur unde e cheia , dar nici nu vreau sa aflu. Madara mi-a omorat parintii , a omorat atatia oameni , toti de sub nasul nostru, de ce nu ar putea face asta si cu Sakura?
CITEȘTI
Konoha high school
FanfictionEste o poveste noua, interesanta, atragatoare pentru toti fanii Sasusaku si Naruhina (dar si pentru cei care indragesc celelalte cupluri posibile din Naruto). Actiunea este simpla pana cand Sasuke o accidenteaza pe Sakura si aceasta ajunge in grija...