Luni

2.2K 137 10
                                    

      Stiu ca povestea a fost cam incurcata dar o sa incerc sa imi pun ordine in ganduri si sa va explic cam ce s.a intamplat pana acum. Azi vom avea un narator obiectiv , omniscient si omniperezent ( am invatat mult la romana) , adica eu.

         Au trecut 3 zile interesante: vineri Sakura s.a pregatit pentru intalnirea cu  baietii, lipsind de la scoala ; sambata a fost calcata cu masina si a ramas peste noapte la Clan , iar duminica au iesit la o intalnire terminata intr.un dezastru. Insa seara s.a continuat chiar bine , avand in vedere ca cele doua cupluri predestinate au dormit impreuna.

ora 10.00 : Itachi pregateste micul dejun. Sasuke face un dus. Hinata se holbeaza la Naruto care doarme ( asemeni Sakurei) intins pe tot patul , foarte comod.

ora 11.00

*in bucatarie *

- Madara a trecut pe aici de dimineață , spune Itachi cam dezinteresat ca si cum astepta ca Sasuke sa tresara ca situatia sa devina mai interesanta.

- Stiu , raspunde sec brunetul oprindu.se din cititul uneu reviste.

Raspunsul l.a uimit putin pe Itachi care nu s.a putut abtine , chiar daca voia sa nu arate foarte multă ingrijorare,a facut.o:

- Ai vorbit cu el ? apoi isi revine si intreaba putin mai calm :  v.ati intalnit sau ceva?

- Nu incarca sa pari dezinteresat si sa.ti dai aierul ala de baiat șmecher, spune brunetul parasind bucataria.

Sasuke nu era suparat pentru ca Itachi ii fura rolul , ci pentru ca fratele lui mai mare nu ii mai arata îngrijorare. Itachi si.a dat seama de asta pentru ca NA! cunoaște foarte bine mintea umana si s.a hotarat sa nu.l mai chinuie, dar nici nu s.a dus dupa el pentru ca nu a vrut sa.l streseze mai mult decat era. " Clar a vorbit ceva cu manipulatorul ala.Ceva care nu i.a convenit deloc , la cat de prost diapus e" se gandea Itachi.

12.00

*camera lui Sasuke*

- Hei, b..buna , cred ca toti si.au dat seama cine a intrat in camera.

-Buna, Hinata, saluta el aproape ca un om normal. Te ajut cu ceva? O sa isi regrete intrebarea , va zic eu :))

- Pai...pai ma ...ma gandeam ca ..stii tu...adică e 12.00 si....ma gandeam ca ar trebui sa plecam...adica sa mergem , daca vreți si voi..doar ca Sakura si N..Naru...NARUTO ( tipa ea intr.un final) dorm si...si nu prea vreau..

- Hinata! Zi odata , vreau sa aud propozitia inainte sa ma descompun in mormânt, spune brunetul foarte dezinteresat , dar nervos.

- Trebuie sa mergem la scoala! spune ea toata propozitia rapid , dintr.o suflare.

- Ok, daca asa vrei tu.Haide...

- Pai Sakura si N..Naru..

- Naruto ! tipa Sasuke nervos. E un nume! 6 litere! Nu.i asa greu!!!!

Hinata se uita in pământ. Clar nu mai stia ce sa zică. Brunetul arogant si.a dat seama de asta si s.a calmat:

-Trezeste.l pe Naruto , am eu grija de Sakura ( ce bine suna asta , nu?) si apoi mergem la scoala. O sa iau mancare la pachet pentru toata lumea.

Sasuke era ca de obicei foarte sigur pe el , si nu i.a fost deloc greu sa.i orode fetei cu parul mov ce sa faca. A gandit planul rapid si daca se chinuiau putin ar fi ajuns la prima ora cu o intarziere de maxim 10 minute. Sasuke nu suporta sa se lase asteptat sau sa.i astepte pe altii deci daca prietenii lui n.o sa se miste rapid va deveni mai mofturos decat este deja. Stiu  ca pare imposibil , dar inca n.ati vazut nimic :)))

   Brunetul se apripie usor de Sakura , ii da la o parte suvita roz care ii acoperea fata si se apleaca usor catre capul ei. Din ce in ce mai aproape. Sakura ii putea simti răsuflarea care o gâdilă si o face sa.si intoarca rapid capul in directia opusa. Sasuke zambeste si o saruta lung pe frunte. Isi ia aerul de nesimtit, coboara din pat , isi pune blugii si un tricou care ii arata formele si tipa catre fiinta firava:

- Haide , Sakura! Trezirea! Ai dormit destul , intarziem.

Fata era nedumerita , s.a sculat in fund si si.a aranjat usor parul.Avea niște gesturi foarte pisicoase care il innebuneau pe Sasuke si ea stia asta.

- Bună dimineața, Sasuke! zambeste larg privindu.l cu ochii ei mari , mai sclipitori ca niciodata.Ce faci?

-Ti.am zis sa te miști,  spune el dezinteresat , ca de obicei , intorcandu.si capul catre peretele din sticla. Ar fi vrut sa fie mai dur , dar nu a putut din cauza ochilor ei magnifici, iubitori si calzi.

Sakura s.a ridicat din pat. Era in lenjeria intima pentru ca nu putea sa doarma îmbrăcată. Si.a ridicat capul sus , s.a îndreptat si a pornit cu privirea drept inainte , mergând ademenitor asemeni unei dive spre Sasuke.Il ia usor de mana si il priveste in ochii aia reci:

-Vrei sa fac ceva de mancare? spune ea cu o voce suavă.

- Termina , Sakura! se enerveaza brunetul si isi trage brusc mana. Imbraca.te si hai sa mergem , intarziem! Iau mancarea la pachet!

A iesit din camera lasand.o pe fata cu lacrimi in ochi. Stia ca urma sa planga asa ca s.a indepartat tot mai mult pentru a nu o auzi.

*camera de oaspeti*

" Sa.l trezesc? Dar...poate se va supara pe mine" se lupta Hinata cu constiinta ei. Pana la urma se face rosie , se misca de colo-colo , iar caldura si zgomotul il trezesc pe Blondul din Camera Adormita :))

- Hei , Hina! Ce faci ? spune el total degajat ca si cum.ar fi format un cuplu de multi ani si acum sunt in luna de miere.

Si ce credeti ca se va intampla?! Ati ghicit! A lesinat...Naruti o ia in brate, o aseaza in pat:

-Nu ii mai suflu in fata! Aerul ii face mult rau fetei .Oare e o alergie sau ceva? Poate e genetic...

- Inceteaza din a fi idiot , Naruto! spune Sasuke intrand pe usa.

- Scuze doar ca...

- Am trimis.o pe tipa asta sa te trezeasca si ea doarme?! Chiar nu sunteți buni de nimic! Aveam o tipa treaza si un idiot adormit si acum e invers! Ce diferenta e?!

- Haide , Sasuke!  Sigur se trezeste ea..

- Aa , de fapt era mai bine cand dormeai tu, pentru ca pe ea puteam sa o las cu ochii in soare in timp ce incer a sa.si termine propozitia , dar tu vorbesti asa muuult

12.30 : Sasuke e super nervos. Hinata s.a trezit in sfarsit . Naruto a mancat si a facut un dus (uimitor) . Sakura se uita inca la usa pe care a iesit brunetul ala arogant acum jumatate de ora!! S.o trezeasca cineva din transa!!!

- Haide, Sakura!  Mergem la scoala,  spune Sasuke dezinteresat , ca de obicei.

Fata s.a imbracat si cele doua " cupluri" s.au urcat in masina lui Sasuke. In fata școlii ii asteptau doua familii cam furioase. Domnii Haruno si Hyugaa stateau langa sosea. Sasuke i.a observar din timp si a condus pana pe o stradă apropiata.

Data viitoare vedem ce o sa se intample cu cei doi hoti ( Naruto si Sasuke ) cand vor trebui sa explice de ce doua fete minore au disparut ca prin minune in timpul noptii. Va fi interesant...dar nu stiu daca mai vreau sa continui povestea...adica numărul de ☆ si vizualizari nu a crescut foarte semnificativ....in schimb incep o noua carte :*

Konoha high schoolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum