Noul membru

1.3K 99 29
                                    

Hey , hey , hey! Azi am de gand sa pun 3 capitole pentru ca e saptamana Naruto ( nu v-am anuntat , nu-i asa?) si vreau sa ma revansez pentru zilele in care nu am postat. De asemenea si cealalta carte a mea pentru otaku e in trend cu saptamana Naruto , deci puteti arunca o privire la ultimele capitole. Spor la citit !

Zilele au trecut foarte greu , eram singura in fiecare noapte si nu mai suportam asta. Si cand te gandesti ca dormim 16 ani singuri si dintr-o data , stam cu cineva cateva nopti si nu mai putem dormi fara acea persoana.

Saptamana asta a fost cea mai grea. Mai grea decat tot anul pe care l-am indurat fara Sasuke. Nu stiu sigur de ce. Probabil din cauza ca acum stiu ca ma iubeste si nu sta cu mine. Lunile trecute credeam ca ma uraste , deci nu ma afecta atat de tare lipsa lui. Dar acum , cand atiu ca ma iubeate , cum mai pot trai fara el ?! Cu greu! Asta e raspunsul. Singuratatea e cea mai grea boala.

Astazi , 26 decembrie , ma declar invunsa. Sau aproape invinsa. Ideea e ca m-as fi dat batuta dinainte sa vin , dar Sasuke m-a obligat sa-mi misc fundul pana in avionasa ca am.venit...dar acum , cand il vad cu roscata aia in fiecare zi , stiind ca e oarecum al meu... Asta e tradare!

E oficial : ma dau batuta. Stai! Sa mai astept macar pana la pranz. Usor de zis , greu de facut. E 6 dimineata ( v-am zis ca nu pot sa dorm) si pana la pranz mai sunt 6 ore! Deci , cele mai grele 6 ore din viata mea , omorati-ma!

6.10

Trebuie sa fi trecut macar o ora , nu? Nu ?! Bine!

6.20

Dar acum sigur e 7 , nu? Serios?! De ce?

6.25

Acum cate 10 minute au mai trecut? 5?! Iti bati joc de mine?! Mai bine incep sa ma gandesc la cat de trista e viata mea si la cat de singura sunt. De ce?! Asta va dura mult si imi va ocupa timpul! Nu e clar?

8.00

Ce ziceam?! Hai in bucatarie sa vedem daca mai e vreo persoana cu insomnii! ( nu zic "o persoana care s-a trezit" pentru ca niciun om intreg la minte nu se scoala la ora asta!) Si "surprinzator" , sunt singura in bucatarie. Singura... mereu...

Ma tarasc in camera de zi si ma trantesc pe canapea. Aveam o stare ciudata , parca asteptam ceva , trebuia sa se intample ceva. Trebuia!

-Lasa-ma , Karin! tipa Sasuke care sta in usa intre-deschisa de la camera lor.

-Te rog , nu o sa te mai presez , dar ma gandeam ca poate vrei sa ne plimbam si...

-Ei bine nu vreau! o intrerupe si tranteste usa. Imediat ce isi ridica privirea ma zareste. Privirea lui era atat de rece uneori , dar dimineata , cand e prea devreme pentru a-si pune masca aia de baiat nesuferit,  era inocenta . Era o privire oarecum copilaroasa , confuza. In schimb privirea mea era tare perversa dimineata. Atat de perversa incat ar fi putut sa o violeze pe a lui Sasuke.

-Privirea ta e pedofila? intreaba Sasuke si se aseaza pe canapea langa mine.

-Ce vrei sa spui? zambesc eu si ma abtin din a rade.

-Pai , cand stateai la mine , mi-ai zis ca dimineata privirea mea zeamana cu a unui copil si ca a ta e foarte perversa. Atunci nu am inteles , dar acum , cand privirea ta o hartuoeste pe a mea...

-Hei , eu doar priveam spectacolul , incerc eu sa-l lamuresc.

Am inceput amandoi sa radem si sa ne zambim , iar pe la 9 Karin a iesit din camera si a venit in fata lui Sasuke. L-a pupat si l-a întrebat daca vrea ceva de mancare , dar el a refuzat.

Acum e 11 si brunetul nu mai vrea sa stea cu mine. O ia pe Karin de mana si incepe sa se plimbe cu ea. Stie ca urmeaza sa se trezeasca lumea si si-a luat rolul. Imediat camera de zi s-a umplut de cupluri somnoroase , vesele care se imbratisau si radeau. Unii stateau la masa , altii la balcon si altii pe canapeaua din mijlocul camerei. Doar eu stateam la Tv , singura. Singura!! De ce sunt din nou singura?!

Konoha high schoolUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum