Nejsou sami

4.7K 177 2
                                    

Newt si prohrábl vlasy. Už hodinu se snažil vykopat několik kamenů, ale vůbec se jim nechtělo. Pracovat v zahradách mu někdy fakt lezlo krkem.

Znovu se rozmáchl a uslyšel skřípnutí jak krumpáč narazil do kamene.

,,Frasně,"zaklel si pro sebe.

S rychlostí se otočil když ucítil lehký tlak na rameni. Stál tam ten bažant který včera přijel klecí. Malý,baculatý klučina. Chuck. Nikdo z Placerů neměl tvůrce rád, proč asi? Ale snad poprvé v životě, respektive poprvé co si pamatoval k nim pocítil hlubokou nenávist, když včera přijela Klec a v ní sotva 13letý chlapec.

,,Ehm, Newte?? "hlas měl tak tichý, že ho Newt sotva přes ostatní dění v zahradách slyšel.

,,Ano, Chucku??" snažil se znít mile ale po celodenní práci u těch zatracených záhonů bylo těžké v hlase skrýt podrážděnost.

,,Alby říkal abys za ním přišel k hlavní bráně. Prý něco důležitýho."řekl Chuck. Jeho oči stále zaplněné strachem. 

Newt se otočil a rozeběhl se k bráně jak jen nejrychleji mu kotník dovolil. Alby už tam čekal s ustaraným výrazem. Newt věděl co se děje. Bežci se ještě nevrátili a brány se brzy zavírají.

Newt se podíval na hodinky. Za 17 minut se brány zavřou.

Newt nahlédl do chodby. Uslyšel zvuky, hlasité oddechování a běžecké boty na štěrku a pak už se v chodbě ukázali Minho a Ben.

A nebyli sami.

Ahoj já moc nekomunikuji ale to nevadí. Tato kniha je fanfikcí na labyrin útěk.
To je vše.....
Papa

The Maze Runner Girl[CZ TMR FF]Kde žijí příběhy. Začni objevovat